poniedziałek, 16 lutego 2015

Recenzja: Pat & Rub - Orzeźwiający balsam do rąk


Dziś ode mnie słów kilka o orzeźwiającym balsamie do rąk z Pat & Rub. W ostatnim czasie skóra moich rąk jest bardzo wymagająca - jest przesuszona i szorstka. Do takiego stanu doprowadziło kilka czynników - moja praca, gdzie cięgle przewracam jakieś papierki, twarda woda oraz chłodne powietrze, które zafundowała nam zima. Czy krem uratował sytuację i naturalne składniki są w stanie poradzić sobie z takim problemem? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi to koniecznie czytajcie dalej.


Zanim przejdę do efektów, jakie pojawiają się po zastosowaniu recenzowanego kosmetyku, tradycyjnie zacznę od strony wizualnej. Balsam znajduje się charakterystycznym i oryginalnym opakowaniu air-less, co dla mnie jest sporym plusem. Dzięki niemu wygodnie mogę wydobyć balsam przez naciśnięcie pompki i łatwo go dozować - gdy już wyczujemy, ile produktu potrzebne jest do posmarowania dłoni łatwo będzie nam wydobyć pożądaną ilość. Sama pompka się nie zacina, a szata graficzna nie niszczy mimo noszenia produktu w torebce.


Balsam charakteryzuje się lekką konsystencją i z łatwością rozsmarowuje się go na skórze. Wystarczy odrobina kosmetyku, aby pokryć nim skórę całych rak, przez co jest bardzo wydajny. Balsam bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na dłoniach tłustej warstwy, a skóra staje się nawilżona, miękka i sprężysta. 


Jedną z cech tego balsamu, która mnie wręcz zauroczyła jest jego zapach. Mocno cytrusowy, orzeźwiający i pobudzający do działania. Idealnie sprawdzi się latem, w gorące dni. Opakowanie balsamu zawiera 100ml produktu i kosztuje 45zł. Można go kupić w Sephorze oraz internetowym sklepie producenta. 


20 komentarzy:

  1. wygląda ciekawie tylko cena nie ciekawa :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam polować na promocje, zawsze to kilka, lub kilkanaście złotych taniej :)

      Usuń
  2. może kiedyś wypróbuję... póki co czekam na swój pierwszy kosmetyk tej firmy, a konkretnie masło do ciała z serii home spa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam jedno masełko od nich, nawet je recenzowałam jakiś czas temu i było genialne! Jak dorwę jakąś fajną promocję, to chętnie skuszę się na kolejne :)

      Usuń
  3. Warto wydać więcej, jeśli dobrze działa :) Ja na razie nie miałam do czynienia z tą marką

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czasem naprawdę warto dołożyć troszkę i czuć się rozpieszczaną :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na merlin.pl często widuje je taniej np po 29zl;)

      Usuń
    2. Ooo to mnie teraz zaskoczyłaś ;) Będę zaglądać, bo chętnie wypróbowałabym linię Relaksującą :)

      Usuń
  5. Koniecznie muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też bardzo polubiłam zapach wersji orzeźwiającej i miałam już ich masełko oraz balsam do rąk. Obydwa produkty ogromnie przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio tyle dobrego o tych balsamach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda na dosyć ''wodnisty'' :) ja lubie bardzie delikatne zapachy, różane, kwiatowe:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna mnie kuszą, ale raz że cena, ale jak piszesz, warto polować na promocje, a dwa, że mam spore zapasy kremów. Jak je 'przerobię', to chętnie się na niego lub inny wariant skuszę :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałabym ten balsam, mam ochotę właśnie na tą linię zapachową :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla moich dłoni ukojenie!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)