sobota, 7 lutego 2015

Recenzja: Unia - Alantan Dermoline krem ochronny półtłusty z witaminami A+E


O kremach do twarzy nie piszę zbyt często, bo jest to temat bardzo rozległy i ile osób tyle opinii. Jednym dany kosmetyk bardzo dobrze służy, natomiast u innych w żadnym wypadku się nie sprawdza. Jest tyle rodzajów cer, że ciężko jest dogodzić każdemu, jednak dziś chciałabym zwrócić Waszą uwagę na produkt, który bardzo dobrze spisuje się na mojej cerze - ochronny, półtłusty krem Alantan Dermoline.


Krem otrzymujemy zapakowany w różowo-białą tubę z zakrętką, który został dodatkowo zabezpieczony kartonikiem. Tuba wykonana została z miękkiego plastiku, którym łatwo manewrować i wycisnąć resztki produktu. Bardzo lubię tego typu opakowania, gdyż są bardziej higieniczne niż popularne słoiczki z których wydobywamy produkt dłońmi. Opakowanie mieści 50g produktu.


Krem  posiada zbitą, gęstą konsystencję, jest delikatnie tłustawy jednak nie pozostawia błyszczącego filmu na skórze. Łatwo rozsmarowuje się na skórze, a po zaaplikowaniu szybko się wchłania. Już po kilku minutach możemy spokojnie wykonać makijaż. Różowa wersja Alantanu jest "treściwsza" i nawilża zdecydowanie lepiej niż jej niebieski brat


Krem nie wywołał u mnie żadnych uczuleń i nie zapychał, więc śmiało mogę go Wam polecić. Dostaniecie go w aptekach w cenie około 10zł. Jest on bardzo wydajny i myślę, że za taką cenę warto jest go wypróbować. 


14 komentarzy:

  1. fajny krem za niską cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa recenzja

    http://iamemilias.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie zwykłe, witaminowe kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy kremik, dużo dobrego już o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie słyszałam jeszcze o nim ani nie widziałam , ciekawy krem

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy byłam mała, mama nakładała mi go na buźkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam już o nim, ale bardziej mam ochotę na jego nawilżającego brata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie to że kupiłam sobie tłusty krem na zimę wypróbowałabym go. Mam nadzieję, że będę o nim pamiętać w przyszłosci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Opakowanie mi się podoba, i te Twoje zachęty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za dyszke na pewno dobra opcja :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak dla mnie, na noc byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)