środa, 25 lutego 2015

Rozdanie: Lakiery Hean na Dzień Kobiet

 

Nasze Święto zbliża się wielkimi krokami, więc jest to dobra okazja do rozpieszczania się nawzajem :) Dziś ja chciałabym rozpieścić Was i przychodzę z rozdaniem współorganizowanym z firmą Hean. Do przekazania w Wasze łapki mam jeden zestaw składający się z trzech lakierów dowolnie wybranych przez nagrodzoną osobę. Jak je zdobyć? O tym w dalszej części wpisu :)

O co dokładnie macie okazję powalczyć? O jeden zestaw składający się z trzech lakierów:
- wybrany lakier z serii Stardust (dostępne kolory znajdziesz tutaj),
- wybrany lakier z serii City Fashion (dostępne kolory możesz obejrzeć tu i tu),
- wybrany lakier z serii Sugar Crystals (dostępne kolory obejrzysz tutaj).

Tutaj możecie przeczytać moją recenzję lakierów z serii City Fashion oraz obejrzeć swatche 10 kolorów z tej serii - może któryś z nich wpadnie Wam w oko. Natomiast poniżej możecie zobaczyć moje przykładowe propozycje zestawów:

Jak je zdobyć? Zasady są bardzo proste i tylko kilka kroków dzieli Was od możliwości powalczenia o te cudeńka. Rozdanie odbywa się na Facebooku, więc niezbędne będzie posiadanie konta na tym portalu. Wystarczy tylko:
- polubić fanpage marki Hean,
- udostępnić publicznie zdjęcie konkursowe na Facebooku,
- dodać komentarz pod zdjęciem konkursowym.
Będzie mi bardzo miło jeśli zaobserwujecie bloga i będziecie do mnie zaglądać.

Rozdanie trwa od dziś do 7 marca. Na ogłoszenie wyników daję sobie do 3 dni, jednak postaram się to zrobić 8 marca :)

Kto dołącza do zabawy? W komentarzach możecie podawać swoje wymarzone zestawy kolorystyczne.
Chętnie je poznam :)


10 komentarzy:

  1. Zgłoszenie na Fejsie poleciało. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię rozdań na facebooku ale dla lakierów spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. z przyjemnością wezmę udział ;) lakierów nigdy za wiele hihihih ;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam swój udział na fb :) Super pomysł.. jestem tu 1 raz dzięki Pretty Nails by Kasia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki :) oczywiscie zgłosiłam się a nóż widelec może się uda ;)
    Bloga obserwuję od dawna :) Również zapraszam do obserwacji mojego ;)
    W końcu scyzoryki niech się wspierają ;)
    www.adelfablanca-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię lakiery z tej firmy ;) z chęcią się dopisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super rozdanie :)) spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno przyjrzę się ich lakierom! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wzięłam udział w rozdaniu , jest dużo ładnych kolorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)