piątek, 6 lutego 2015

Zdejmowanie hybryd Semilac


Piękne, zadbane i równo pomalowane paznokcie to jeden z tych kobiecych atrybutów, do którego przykładam szczególną uwagę i również często obserwuję u innych kobiet. Nawet najpiękniejszy  i najdroższy lakier prezentuje się niespecjalnie jeśli jest nałożony niestarannie, czy pomalowanym zostały nim również skórki. Ja już od wielu lat mam bzika na tym punkcie, a w  ostatnim czasie pokochałam lakiery hybrydowe. Ten wpis chciałam poświęcić właśnie nim - pokazać Wam jak pięknie prezentują się na paznokciach, jak bardzo są wytrzymałe i w jaki sposób je zdejmuję.

Na samym początku pokażę Wam jak prezentowały się moje poprzednie hybrydki po 4 tygodniach noszenia:


Po prawie miesięcznym noszeniu paznokci hybrydowych te nadal świetnie się trzymały, nic nie odchodziło, nie odprysnęło, jedynie odrost był już bardzo widoczny i strasznie mnie drażnił. Jednak wzięłam się za siebie i w końcu je zdjęłam.


A czego potrzebowałam? Przede wszystkim Acetonu, który ma za zadanie zmiękczyć lakier, wacików bezpyłowych, bloczku polerskiego oraz folii aluminiowej pociętej na małe kawałeczki. 


Na początku warto delikatnie zmatowić hybrydę, gdyż umożliwi to szybsze dotarcie acetonu do lakieru i zwyczajnie przyśpieszy cały proces ich zdejmowania. Następnie nasączamy acetonem wacik bezpyłowy, przykładamy go do paznokcia i owijamy szczelnie folią aluminiową. Czynność powtarzamy na wszystkich paznokciach. Taki okład pozostawiamy na 5 do 10 minut - po tym czasie lakier powinien zmięknąć i dać się łatwo "zdrapać".


Przy pomocy patyczka z drzewa pomarańczowego zdejmujemy hybrydę zdrapując ją. Lakier powinien być miękki i bez problemu odchodzić od płytki. Jeżeli jednak nie odszedł Wam cały lakier to warto jeszcze przystawić nasączony wacik na 1-2 minuty i dokończyć zdejmowanie. Ewentualnie można sięgnąć po delikatny pilnik i spiłować wszelkie pozostałości. 


Tak prezentują się moje pazurki po zdjęciu hybryd, zmatowieniu i opiłowaniu. Paznokcie są nadal sztywne, grube - jedynie pozbawione blasku poprzez zmatowienie płytki bloczkiem. Szczerze mówiąc przed zdjęciem hybryd troszkę obawiałam się, czy paznokcie nie staną się miękkie i delikatne, jednak moje obawy zupełnie nie były potrzebne. 

A tak prezentują się moje obecne, miętowo-niebieskie pazurki, którym bliżej możecie przyjrzeć się tutaj:



20 komentarzy:

  1. ooo fajnie wiedzieć ;) dobre te lakiery ;) sama bym takie chciała

    OdpowiedzUsuń
  2. wow prześliczne kolory

    zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się to :) ciekawi mnie jak ja się będę czuć w hybrydach, ale przekonam się już 10 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba sama zrobię sobie hybrydy, leżą się kurzą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nie jest to takie trudne :p nowe kolory piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. swietne kolorki i bardzo praktyczny post:)az mnie kusi na hybrydke:)

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę ja zawsze, choćbym nie wiem jak się starała pomaluję sobie skórki:( Chciałabym wiedzieć jak się maluję hybrydą paznokcie krok po kroku, co oprócz lakierów jest potrzebne itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie przy nastepnym zakladaniu hybrydek porobie zdjęcia i będzie post :-D

      Usuń
  8. jestem nowa uciebie i bardzo mi sie tu podoba zapraszam do mnie

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt po 4 tyg.wow :) teraz widzę, że piękne i niebieskie. Podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już od jakiegoś czasu maluję pazurki hybrydami. Nie używałam jeszcze tych drogich lakierów, więc nie mogę się wypowiedzieć. Osobiście najbardziej jestem zadowolona z lakierów Cosmetics Zone - ze względu na dobrą pigmentację (oczywiście są wyjątki) i super pędzelek. Estetiq - wg mnie kiepski pędzelek, za gruby - trwałość taka sama jak w CZ. Wczoraj pierwszy raz pomalowałam lakierem EM Nail (kolor - taki czarny z kolorowymi drobinkami) - musiałam lakier nakładać 3 razy !!!, ale efekt końcowy nie jest zły. Co do trwałości jeszcze nie mogę się wypowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczynam zastanawiać się nad lakierami hybrydowymi, bo na moich paznokciach żaden lakier, nie ważne czy za 3 czy za 30zł nie trzyma się dłużej niż 2 dni, więc hybrydowy manicure naprawdę by mnie urządził :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę sobie chyba sprawić takie hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne kolory wybralas ! cudownie sie one prezentuja ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ty masz cudowne paznokcie <3 Uwielbiam hybrydy Semilac właśnie za trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  15. Powoli i mnie nachodzi ochota na paznokcie hybrydowe, ale jeszcze muszę trochę poczytać na ten temat, bo nie wiem co dokładnie kupić na początek... :)
    Piękne masz paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jej ale śliczności to moja pierwsza myśl. Szkoda, że taki problem aby je zdjąć

    OdpowiedzUsuń
  17. piekne, uwielbiam niebieskości na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Możesz napisać jaki to jest numer tego niebieskiego koloru ??

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzień dobry, przydatny poradnik :) na pewno przyda się wielu hybrydomaniaczkom, od siebie mogę jeszcze dodać podpowiedź, że warto włożyć rękawiczki na czas odmaczania, bo ciepło przyspiesza ten proces.
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)