poniedziałek, 2 marca 2015

Manicure: Brzoskwiniowe hybrydy


Hybrydy, hybrydy... pochłonęły mnie totalnie. To tak wygodny manicure, że nie wyobrażam sobie teraz wrócić do klasycznych lakierów i malować paznokcie co kilka dni. Dziś chciałabym pokazać Wam piękny, brzoskwiniowo-neonowy lakier, który jest strasznie niewdzięczny, jeśli chodzi o fotografowanie. Bardzo ciężko jest uchwycić jego rzeczywisty kolor, ale robiłam co mogłam :) 


Semilac 102 Pastel Peach to piękny, neonowo-brzoskwiniowy lakier hybrydowy. Aby uzyskać pełne krycie potrzebne jest nałożenie 2-3 cieniutkich warstw. Lakier nie smuży, nie kurczy się i nie marszczy. Ten kolor wprowadza wiosenny klimat i już mam ochotę założyć pastelowe ciuszki. Latem będzie pięknie podkreślał opaleniznę.


Biorąc pod uwagę fakt, że wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami, a moja chęć uporządkowania wszystkiego wzrasta stwierdziłam, że może urządzę małą, kosmetyczną wyprzedaż. Muszę przejrzeć moje zbiory i wystawić tutaj, na bloga zbędne produkty - czy byłby ktoś chętny na coś takiego? Na pewno będę miała sporo lakierów do paznokci, jakieś cienie do powiek i wszystko to, z czym będę gotowa się rozstać ;P 

31 komentarzy:

  1. Śliczny kolorek, taki delikatny

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham brzoskwiniowy kolor <3
    Pozdrawiam serdecznie, Mój Blog//KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj tak, ja również kocham hybrydy... :) Jestem od nich uzależniona tak samo bardzo, jak TY. Piękny kolorek, u mnie aktualnie na paznokciach neonowy misz masz... :)

    www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny kolorek, paznokcie prezentują się w nim mega cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny kolorek :) bardzo ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  6. A to jeden z moich ulubionych kolorków, co go gdzieś widze to czuje wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny kolorek :) Bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki przyjemny dla oka kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny jest - a ja bardzo chętnie zobaczę Twoją wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To muszę się zmobilizować i porobić zdjęcia :P A potem już z górki będzie :)

      Usuń
  10. cudowny! czyli wzbogaciłaś się o lampę UV? ile wynosza Cię te hybrydy>?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kochana mam lampę już z 5 lat - wcześniej bawiłam się w żelowe pazurki, ale rzuciłam to wszystko w kąt i tak czekała sobie na mnie jakieś 2 lata. A teraz postanowiłam zainwestować w hybrydki, dokupiłam nowe żarówki do lampy i działam :)

      Gdybyś chciała zacząć z hybrydkami to polecam Ci kupić lampę na allegro, tunelową 36W - jej koszt to około 50zł+wysyłka. Do tego lakiery hybrydowe i możesz działać :) Jeśli masz więcej pytań to śmiało pisz do mnie :D

      Usuń
  11. bardzo fajny, taki pomiędzy różem a brzoskwinią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie :) I jeszcze jakby w neonik delikatny wpadał :)

      Usuń
  12. przepiękny i kolor i paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor i cudowne paznokcie! Kolorek juz na stronie producenta mi się podobał, a teraz widzę, że jest jeszcze piękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A najlepsze jest to, że aparat nie uchwycił całego uroku tego koloru :P

      Usuń
  14. Oj rozumiem Twój zachwyt na d hybrydami ;) Sama totalnie na ich punkcie oszalałam.
    Masz przepiękny kształt paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) A ostatnio zastanawiałam się czy nie wypiłować ich w migdałki ;)

      Usuń
  15. Cudne paznokcie i ładny żywy kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny odcień. Ja z kolei nie wyobrażam sobie nosić 2 tygodnie tego samego koloru :) Kilka razy miałam hybrydę i nawet fajnie sie nosi, ale nudziły mi się szybko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)