poniedziałek, 23 marca 2015

Manicure: Sexy Red + Konad


Po ponad 3 tygodniach noszenia brzoskwiniowych hybrydek w końcu zmobilizowałam się i zmieniłam swoje pazurki. Tym razem nałożyłam na nie intensywny, czerwony lakier, który posiadam od samego początku mojej przygody z hybrydami, jednak jest to dopiero nasz pierwszy raz. Chcąc urozmaicić ten manicure pomalowałam paznokcie serdecznych paluszków białą hybrydą i ozdobiłam czarnym stempelkiem. W efekcie końcowym wyszło takie black-red-white ;) 


Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć co wykorzystałam do ozdobienia pazurków. Co ciekawe, na paznokciach mam tylko jedną warstwę czerwieni 039 - i nie widać żadnych prześwitów. Być może coś rzuci się w oczy, gdy pazurki urosną i wyjdą nieco poza opuszkę, jednak na moich obecnych króciakach ta jedna warstwa prezentuje się fantastycznie. Do zrobienia stempli wykorzystałam dużą płytkę Konad Square Image Plate 01, z której wykorzystałam falisty wzór. Następnym razem pokuszę się o wypełnienie go kolorem - wtedy z pewnością efekt będzie jeszcze ciekawszy.



20 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądają z tym zdobieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ czerwień - aż się robi gorąco ;)) super wygląda wmiksowany akcent w koloroch B&W - podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna czerwień i cudny wzorek- podoba mi się....bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekne chce takie miec i juz!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzorek naprawdę interesujący :) całuskI! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ten wzorek no i pazurki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, eleganckie i z pewnością nieprzekombinowane zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne paznokcie , a gdzie kupywałąś ten stempel?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)