wtorek, 3 marca 2015

Recenzja: Makeup Revolution - Błyszczyk Natural Pink


Nigdy nie byłam zagorzałą fanką błyszczyków. Zawsze denerwował mnie klejący efekt na ustach po ich użyciu. Dodatkowo ciśnienie podnosiły mi wszelkie paproszki i włosy, które usta przyciągały jak magnez. Jednak w ostatnim czasie trafiłam na kilka produktów, które nie lepią się tak mocno i powoli przekonuję się do błyszczących ust.


Błyszczyki marki Makeup Revolution dostępne są jedynie w drogeriach internetowych - nie dostaniemy ich stacjonarnie, no chyba że jakaś niewielka drogeria orientuje się co na blogach jest HOT. Błyszczyki te kosztują około 5zł i dostępne są w sześciu wariantach kolorystycznych, a ten opisywany przeze mnie to odcień Natural Pink. Jak sama nazwa wskazuje jest to neuturalny, półtransparentny mleczno-różowy kolor, który naturalnie prezentuje się na ustach. 

[link do powyższego makijażu - klik]

Błyszczyk ten aplikuje się z łatwością - aplikator sam sunie po wargach pozostawiając piękną, błyszczącą taflę. Jak już wcześniej wspomniałam, ten produkt nie klei się zbyt mocno. Na plus na pewno zaliczam jego zapach - słodki, waniliowy. Jego trwałość to około 1-2 godziny - ciężko jest mi to dokładnie określić w przypadku błyszczyków, o wiele łatwiej jest z pomadkami. To mazidło pasuje do każdego rodzaju makijażu oka - sprawdzi się zarówno w dziennych, lekkich makijażach, tych bardziej kolorowych (widoczny na zdjęciu), jak i w towarzystwie mocno podkreślonego, wieczorowego oka. Produkt zdecydowanie wart uwagi i można spokojnie dorzucić go do koszyka podczas składania zamówienia ;)

21 komentarzy:

  1. Bardzo ładny odcień, lubię takowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolorek ma ładny, ja jednak nie jestem zwolenniczka błyszczyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorek idealny dla mnie, lubię takie delikatne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie polecam, bo warto :)

      Usuń
  5. Twarzowy kolorek. Ładnie wygląda na ustach. I fajną cenę mają mają te błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś lubiłam błyszczyki, a teraz za cholerę nie mogę się do nich przekonać :P Zdecydowanie wolę szminki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To możemy przybić sobie piątkę :)

      Usuń
  7. Ładnie wygląda, ja ostatnio noszę tylko szminki a kiedyś tyle błyszczyków miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo - szminki górą ;) Ale warto mieć jakiś błyszczyk w kosmetyczce, tak na wszelki wypadek :)

      Usuń
  8. Ładny, delikatny, podoba mi się :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny efekt. I za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny kolorek, cena ok. No i ostatnio jest buch na MUR ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, jest szał na te produkty i chciałabym zrecenzować moje wszystkie produkty tej marki, żeby pomóc innym w wyborze ;)

      Usuń
  11. o jaki cudny róż <3 chciałabym taki na ustach :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)