czwartek, 23 kwietnia 2015

Aktualizacja: Swatche cieni/wkładów Hean - 37 kolorów


Jednym z moich kosmetycznych uzależnień i chyba zarazem największym są cienie do powiek. Mam ich naprawdę dużo. Różnego rodzaju palety, większe i mniejsze, pojedyncze cienie, prasowane i sypkie - wszystkie lubię i z każdym ciężko byłoby mi się rozstać. Najliczniejszą grupę cieni w mojej kosmetyczce stanowią z pewnością cienie marki Hean - doliczyłam się aż 37 sztuk i to właśnie nim chcę poświęcić ten wpis. Zaprasza na prezentację, swatche i opisy poszczególnych cieni.

Cienie marki Hean miały już swoje miejsce na blogu i ich recenzję możecie przeczytać w tym poście. Jednak od wpisu na ich temat moje zasoby tych cieni nieco się powiększyły i chciałabym zebrać je wszystkie w tym wpisie tak, aby jak najwięcej kolorów znalazło się w jednym miejscu. Moja mała kolekcja (bo tak chyba mogę już ją nazwać) składa się z przeróżnych kolorów, lecz największą część stanowią tutaj odcienie beżu, brązu i pomarańczy. Oczywiście nie mogło zabraknąć kolorowych akcentów - niebieskich, fioletowych, czy zielonych. Cieni jest sporo i szczerze powiem, że taka paleta mogłaby być moją jedyną.

Jednak dosyć tego pisania, czas przyjrzeć się cieniom z bliska i opisać każdy z nich. Będzie wiele zdjęć, więc już przechodzę do rzeczy:

13 - jasny beż o satynowym wykończeniu


512 - piękny brudny róż ze złotymi drobinkami. Odpowiednik cienia Organza z paletki Sleek Oh So Special


552 - matowy fiolet z pięknymi różowo-fioletowymi drobinkami, które dają delikatny błysk



556 - matowy błękit



559 - matowy, jasny, chłodny beż,



561 - matowa szarość


801 - matowa biel


802 - matowy, kremowy beż


803 - beżowy mat z delikatnymi drobinkami


804 - rudy cień z delikatnymi drobinkami



805 - śliczny, intensywny matowy róż


808 - matowa śliwka



810 - ciemny, matowy brąz


811 - matowy, chłodny beż


815 - matowy niebieski cień z maleńkimi drobinkami


819 - matowa, mocna czerń



821 - jasny fiolet z różowymi drobinkami, perłowe wykończenie



825 - metaliczne złoto


826 - metaliczny brąz


831 - metaliczna ciemna zieleń opalizująca na złoto


833 - matowy pomarańcz


835 - brąz wpadający w fiolet, satynowe wykończenie



836 - jasny, żółto-beżowy cień o satynowym wykończeniu


840 - cieplejszy odcień brązu, satynowe wykończenie ze złotymi mikro drobinkami


841 - jasny beż o satynowym wykończeniu


846 - chłodny średni brąz wpadający w fiolet/szarość, odcień taupe. Satynowe wykończenie ze złotymi mikro drobinkami


847 - orzechowy brąz z drobinkami, wpadający w oliwkę (ciężko uchwycić to na zdjęciach)



853 - mat w odcieniu szampana ze złotymi drobinkami,



854 - cień w kolorze szampana z maleńkimi drobinkami, satynowe wykończenie ♥



860 - szarość z fioletowo-różowym połyskiem, satynowe wykończenie



871 - granatowy cień z drobinkami



874 - jasna zieleń o satynowym wykończeniu



878 - zieleń o satynowym wykończeniu


884 - ciemny fiolet o perłowym wykończeniu



975 - intensywny niebieski, matowe wykończenie ♥ 



976 - matowa limonka



977 - matowa czerwień, delikatnie wpada w malinowy odcień



I na koniec jeszcze chciałabym pokazać Wam swatche zbiorcze - być może rozwieją wątpliwości na temat różnic poszczególnych kolorków ;)


Kilka przykładowych makijaży wykonanych przy pomocy tych cieni - więcej zdjęć i instrukcje krok po kroku do tych i innych makijaży znajdziecie tutaj











To już wszystkie moje Heanowe cienie. Było troszkę pracy przy tym wpisie, setki zdjęć, ale mam nadzieję, że będzie on dla Was pomocny i będziecie do niego wracać. Być może pomoże Wam w podjęciu decyzji w przypadku ewentualnych zakupów ;) Aaaa i nie jest to wpis sponsorowany :P Buziaki i do następnego :*

A czy Wy znacie cienie Hean? Może któryś z moich kolorów wpadł Wam w oko??

18 komentarzy:

  1. sporo serca i cierpliwosci włożyłaś w ten post :) widzę kilka kolorow ktore mi sie marzą... kiedy zamawiamy? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności, róż opalizujący na złoto najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne! Nie wiedziałam, że Hean ma wkłady do paletek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma, ma i to sporo ;) Jest w czym wybierać :)

      Usuń
  4. a skąd ta magnetyczna paletka? ja własnie chcę sobie taką kupić i kompletować fajne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta zamówiona na allegro kilka lat temu ;) Wpisz sobie "paleta magnetyczna" i powinnaś znaleźć :D

      Usuń
  5. Każdy cień jest przepiękny i ma cudowną pigmentację. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Każdy cień jest przepiękny i ma cudowną pigmentację. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne odcienie i ta pigmentacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam ich cieni. Kilku kolorow nie wyobrazam sobie na moich powiekach, ale wiekszosc jest w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna paletka, myślę że wiele bym mogła z nią pokombinować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog! Pomożesz i odwiedzisz także mojego ? :))) URODELLE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow wspaniałe kolorki, już kilkanaście z nich wpadło mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam że HEAN ma wkłady to po raz, a po dwa że są tak świetne kolory. Na pewno posłużę się postem gdy będę je kupować

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)