środa, 8 kwietnia 2015

Manicure: Hybrydowy gradient - róż i brzoskwinia


Dziś kolejny wpis z moim hybrydowym manicure. Wiosna zbytnio nie rozpieszcza, dlatego postanowiłam zrobić coś na przekór. Tym razem postawiłam na żywe kolory i w końcu odważyłam się spróbować zrobić gradient hybrydami. Powiem nieskromnie, że efekt końcowy bardzo mi się podoba i przyjemnie nosi mi się te pazurki. Zapraszam po więcej zdjęć do dalszej części wpisu...



Manicure wykonałam lakierami Semilac. W ruch poszedł intensywny róż 046 oraz brzoskwinka o numerze 102. Jeżeli chodzi o czas wykonania paznokci to nie wydłużył się on zbytnio - zrobienie takiego przejścia nie jest trudne i czasochłonne - wymaga jedynie wprawy. Na drugiej ręce poszło mi to o wiele sprawniej. I jeszcze zdjęcie z lampą błyskową, na którym najlepiej widać efekt przejścia kolorystycznego.


Ten manicure jest taj pozytywny i wesoły, że pomimo kiepskiej pogody poprawiają mi one humor. Kolorki idealne na wiosnę i lato - polecam takie połączenie kolorystyczne, nie tylko na hybrydkach - spróbujcie pobawić się zwykłymi lakierami w tych odcieniach.



37 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kolorki. Mam 102 i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście 102 jest wyjątkowa :)

      Usuń
  3. podobają mi się te kolory i efekt śliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatne i baaaaaardzo ładne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Bardzo intensywnie zastanawiam się nad kupieniem lampy i lakierów właśnie Semilac. Ale nie jestem jeszcze do tego przekonana... Warto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak :) Ja odkąd noszę hybrydy to zapomniałam o zwykłych lakierach. Nie boję się, że coś mi się odbije itd. Mam spokój na dobrych kilka tygodni :D

      Usuń
  6. ale slicznie wygląda to połączenie super...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ;) Mi też strasznie się podobają te kolorki, takie wesołe :D

      Usuń
  7. Bardzo ladny kolor, dobry efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabiłabym dla tego brzoskwiniowego koloru, jest genialny <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana zazdroszczę płytki! Piekna i długa bez zapuszczania ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor wybrałaś na tę wiosnę :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczny mani <3 Idealne kolory na wiosnę i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne kolory i śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej ale mnie zauroczył chciałbym taki :) boski jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do Kielc na pazurki :) Chętnie zrobię :D

      Usuń
  14. Kolorek faktycznie mega optymistyczny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne <3 jak będę kiedyś w Kielcach umawiamy się na pazurki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <3 O matko, no to jestem w szoku ;) Ty takie piękne pazurki robisz i chcesz do mnie przyjść ;) :-*

      Usuń
  16. Uwielbiam takie delikatne, urocze róże.. :))

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie połączyłaś te kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Perfekcyjnie pomalowane paznokcie. Pięknie.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)