wtorek, 21 kwietnia 2015

Manicure: Karaibska syrenka


W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać jeden z lakierów hybrydowych, który trafił w moje łapki w ostatnim czasie. Jest to przepiękny błękit, który świetnie sprawdzi się wiosną i latem do świeżych, lekkich i pastelowych stylizacji. Jednak aby nie było tak nudno, postanowiłam urozmaicić całość ozdabiając paznokieć palca serdecznego złotym, opalizującym pyłkiem, tworząc tzw. efekt syrenki.



Manicure wykonałam jak zwykle lakierami hybrydowymi Semilac - użyłam przepięknego błękitu o numerze 073 Caribbean See oraz bieli 001 Strong White, który wykorzystałam do stworzenia gradientu na palcu serdecznym. Pyłek pochodzi z moich dawnych zbiorów, prawdopodobnie zakupionego w sklepie dobrarada. 

Efekt syrenki to przepięknie mieniąca się powłoka, iskrząca tafla. Mój pyłek mieni się na złoto, różowo, fioletowo i seledynowo, tworząc w ten sposób niepowtarzalny manicure. Wspomniany pyłek nałożyłam na wcześniej stworzony gradient z błękitu i bieli, aby dodatkowo wzmocnić efekt. Ja zakochałam się w tej syrence, na początku siedziałam i patrzyłam na pazurki, żeby tylko móc obserwować tą piękną taflę. Niestety na zdjęciach jest ją bardzo ciężko uchwycić, nad czym bardzo ubolewam :(



25 komentarzy:

  1. Muszę zamówić ten pyłek z Indigo, jest cudowny :) a mani bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzyskałam podobny efekt syrenki używając brokatu galaxy z Vipery, ale jednak to nie to ;/ Indigo jest bardziej zmielony.

      Usuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tym pyłkiem:) na pewno kiedyś wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający, muszę sobie kupić lakier w takim pięknym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) fajny kolorek

    OdpowiedzUsuń
  5. miete na pazurkach kocham a Twoje pazurki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurcze, cudownie wygląda ten lekki brokaciek na panzokciahc :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kolor, cudnie się prezentuje z pyłkiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest śliczny! Ja nie lubię takich błękitów na swoich paznokciach, ale na Twoich- cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny mani idealny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pyłek był nakładany? Jakimś pędzelkiem i na przed top?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na warstwę dyspresyjną koloru wcierałam delikatnie pyłek wachlarzowym pędzelkiem, a później na to nałożyłam top :)

      Usuń
  11. śliczne, ten błękit cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, gdyby mi miał kto takie paznokcie robić... Sama mam dwie lewe ręce :( Poza tym bardzo mi się podoba jak prezentujesz efekt finalny, fajne masz to tło w kropeczki - wszystko na tip top :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie miałam u siebie efektu syrenki, ale ślicznie to wygląda, napatrzeć się nie idzie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)