poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Prezentacja: Paleta Naturally Yours marki Zoeva


Już od wielu miesięcy na blogach i youtube króluje marka Zoeva. Pędzle i cienie tej marki zbierają same pochlebne recenzje, według wielu dziewczyn swoją jakością przebijają Maca i inne topowe marki. Jak to rzeczywiście jest z tymi cieniami? Czy rzeczywiście są warte swojej ceny i biją inne marki na głowę? Postanowiłam to sprawdzić i zainwestowałam w paletkę Naturally Yours, która jest typowym zestawem cieni do makijaży dziennych. Jeśli chcesz przyjrzeć się jej z bliska, koniecznie zostań ze mną i przejdź do dalszej części postu.


Paletka przychodzi do nas zapakowana w kartonik ozdobiony taką samą grafiką, jaka znajduje się na palecie. Dzięki temu zabierając ją ze sobą w podróż możemy ją zabezpieczyć przed zniszczeniami, a wyjmując ją z kosmetyczki od razu wiadomo, po jaki zestaw cieni sięgamy.



Sama paletka wykonana jest z grubej tektury, co jednocześnie jest i plusem, i minusem. Jest ona lekka, dzięki czemu nie dociąża zbytnio naszego bagażu, jednak takie rozwiązanie może się źle skończyć. Wiadomym jest, że tektura, czy papier zużywa się szybciej niż plastik, ale coś za coś ;) Ja sama jak na chwilę obecną nie narzekam - staram się na nią uważać. W końcu 70zł drogą nie chodzi :P

Poniżej możecie przyjrzeć się jej z bliska i ocenić pigmentację cieni oraz ich kolory:

Jak możecie zauważyć po powyższym zdjęciu paleta Naturally Yours posiada bardzo dobrą pigmentację. Znajdują się w niej dwa matowe, jasne cienie (Pure oraz First Love), które mogą posłużyć do rozjaśnienia wewnętrznego kącika oka, czy obszaru pod łukiem brwiowym. Cień Soft and Sexy idealnie przyda się do zaznaczenia załamania powieki. Jednak z całej palety najbardziej spodobało mi się piękne złoto Casual Elegance, który pięknie wygląda nałożony na całą powiekę. 

Pozostałe cienie również mają ciekawe kolory i wykończenie, jednak nie zrobiły na mnie takie wrażenia jak wspomniane złotko. W ogóle muszę Wam się przyznać, że jeżeli chodzi o tą paletkę, to po jej zobaczeniu i zmacaniu nie było jakiegoś wielkiego WOW. Jednak za paletę w tej cenie  i tak mocno promowanej w internecie spodziewałam się czegoś lepszego, spektakularnego wręcz. A tu, ot takie sobie cienie. Są ładne i dobrze napigmentowane, fajnie się rozcierają, ale jak na razie na kolana mnie nie powaliły. Być może miałam co do nich zbyt wysokie wymagania?? Jednak nie poddaje się i testuję je dalej - być może muszę się z nimi lepiej poznać i polubić??

A czy Wy mieliście styczność z tą paletką? Jak Wasze wrażenia??

24 komentarze:

  1. Fajne, niewyblakłe cienie. Paletka na plus.

    OdpowiedzUsuń
  2. Posiadam tą paletę i jestem z niej mega zadowolona. Niedługo też będę pisać recenzje tej paletki!
    Pozdrawiam!
    www.famousblog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wspomniałam we wpisie to jeszcze nie jest końcowa recenzja, a bardziej pierwsze wrażenie ;) Chętnie zajrzę i poczytam co o niej myślisz :)

      Usuń
  3. Od dłuższego czasu mam na nią ochotę, jednak jeszcze się zastanawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory bardzo ładne, z pewnością wszystkich da się użyć do codziennych makijaży. W niektórych paletkach znajdują się kolory, których nijak nie umiem sobie wyobrazić w moim makijażu. Tu używałabym wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest zdecydowany plus tej, jak i innych nudziakowych palet - możemy wykorzystać ją na co dzień i żaden cień się nie marnuje ;) Naturally Yours powinna pasować każdemu, choć ma sporo cienie w ciepłej tonacji i to niekoniecznie każdemu musi przypasować...

      Usuń
  5. Możliwe właśnie, że ten szum sprawił, że wymagałaś od nich czegoś niesamowitego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak... Myślałam że będzie jak ze Sleekiem kilka lat temu, czy chociażby Heanem, Kobo. Zbyt wiele było tych ochów i achów, porównań do cieni z wyższych półek...
      Teraz jak tak myślę to wolałabym za te pieniążki kupić kilka kółeczek Heana, albo paletę Sleeka. Ale może się przekonam i polubię Zoevę, jeszcze jej nie skreślam :)

      Usuń
  6. Przydałaby mi się taka paleta, świetna kolorystyka!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/mangos-skirt-black-and-sh-backpack.html?showComment=1428331163152#c7008427881960991942

    OdpowiedzUsuń
  7. piekna ale brązoów mam juz za duzo fioletów teraz szukam

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o niej, ale nie jest to mój must have :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta paletka pasowałaby mi idealnie.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwyca mnie paletka, jej kolorystyka, która idealnie pasowałabym do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm, myślałam, że będzie jakieś większe "wow"... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :P Myślałam, że powali mnie na kolana jak kiedyś Sleek, czy Hean. Ale niestety przeliczyłam się :P Chyba zostanę przy swoich sprawdzonych i naprawdę dobrych cieniach. Chyba będę musiała zrobić mój subiektywny ranking cieni do powiek :P

      Usuń
  12. Świetne kolorki, a jeszcze lepiej wyglądają jako próbki na palcach :) brałabym paletę! Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie to złotko mnie nakręciło na tą paletę, ale na razie wstrzymuje się od kupowania kosmetyków:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)