poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Zakładanie hybryd krok po kroku oraz stemple na hybrydzie

Lakiery hybrydowe stały się totalnym hitem i kobiety pokochały je za kilkutygodniową trwałość, piękny połysk oraz wygodę w noszeniu. Od kilku miesięcy możecie podglądać moje zmagania związane z hybrydowym manicure. Często pytałyście mnie, jak zakłada się hybrydy i co jest do tego potrzebne, dlatego przychodzę z tym wpisem. Pokażę Wam czego potrzebujecie do zakładania paznokci hybrydowych, a także jak poprawnie je wykonać :) 


Na początku zacznę od tego, co będzie Wam potrzebne. Oczywiście podstawą są lakiery hybrydowe i lampa UV lub Led. Jeżeli chodzi o lakiery hybrydowe to ja zdecydowałam się na firmę Semilac. Kupiłam już kilkanaście różnych kolorów i jestem z nich bardzo zadowolona. Natomiast jeśli chodzi o lampę do utwardzania lakierów to ja posiadam tunelową lampę UV 36W, w której lakiery utwardza się przez 2 minuty. W przypadku lamp Led lakier utwardza się o wiele szybciej - w 30 sekund, lecz jest to większy wydatek niż w przypadku zwykłej tunelówki. 

Ja swoją lampę zamawiałam już kilka dobrych lat temu na allegro za niewiele ponad 50zł. Posiada ona timer 90 i 120 sekund oraz opcję świecenia ciągłego. Nic złego z moją lampą się nie dzieje i świetnie się sprawdza, niestety nie znalazłam sprzedawcy u którego ją kupiłam.

Ponadto potrzebne będą jeszcze:
*pilniczek do nadania kształtu paznokciom,
*patyczek z drewna pomarańczowego do odsuwania skórek,
*bloczek polerski,
*szczoteczka do usuwania pyłu,
*waciki bezpyłowe,
*cleaner.

I to wszystko, co będzie Wam potrzebne do wykonania hybrydowego manicure. Na początku trzeba zacząć od wypiłowania i nadania kształtu paznokciom. Następnie odsuwamy skórki patyczkiem i blokiem polerskim delikatnie matowimy płytkę i usuwamy błonki przy skórkach. Paznokcie przemywamy wacikiem nasączonym cleanerem.


Kolejnym krokiem jest nałożenie bazy hybrydowej - robimy to dokładnie, cieniutką warstwą, dojeżdżając jak najbliżej skórek (jednak nie można ich dotknąć, ani zalać lakierem!). Pamiętajcie również o przeciągnięciu pędzelkiem wolnego brzegu. Tak nałożoną bazę utwardzamy w lampie przez 2 minuty.


Na utwardzoną bazę czas nałożyć kolorowy lakier hybrydowy. U mnie będzie to czerwień (039 Sexy Red) oraz biel (001 Strong White). Po nałożeniu warstwy koloru utwardzamy ją przez 2 minuty w lampie.


Nakładamy kolejną warstwę kolorowego lakieru, aby dokładnie pokryć wszelkie prześwity i kolory nabrały głębi. Ponownie utwardzamy lakiery w lampie przez 2 minuty.


Gdy paznokcie się utwardzą ostatnim krokiem jest nałożenie topu nabłyszczającego. Nakładamy go na całe paznokcie, w tym również na wolny brzeg paznokcia. Dzięki takiemu zabiegowi paznokcie będą dobrze zabezpieczone przed wszelkimi odpryskami. Top utwardzamy przez 2 minuty w lampie UV.


Po wyjęciu paznokci z lampy należy przetrzeć je wacikiem nasączonym cleanerem i w zasadzie to już koniec. Od tej chwili możesz cieszyć się pięknymi, błyszczącymi pazurkami przez wiele dni :) Ja jednak postanowiłam dodać czarny stempelkowy wzorek na biały pazurek, aby urozmaicić cały manicure. Na przemytym topie odbijamy stempel.


Na koniec wystarczy jeszcze pokryć wzór topem, utwardzić 2 minuty w lampie i przemyć paznokieć cleanerem. Opcjonalnie możecie nawilżyć skórki oliwką. I gotowe! :)


Poniżej możecie zobaczyć kilka moich hybrydowych stylizacji. Jak możecie zauważyć taki manicure nie myci być nudny - istnieje wiele kolorów, które możemy ze sobą łączyć i kombinować. Ogranicza nas jedynie wyobraźnia... A jeśli chcesz się dowiedzieć, jak zdjąć hybrydowe pazurki, to zajrzyj tutaj :)

31 komentarzy:

  1. Podoba mi się efekt :] Jakiej firmy stempli używasz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam lakiery Semilac ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Semilac pierwsza klasa, próbowałam już robić stemple na hybrydach ale jest za ślisko i wzorek się nie chciał odbić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to dziwna sprawa, mi nigdy się nic takiego nie przytrafiło. Może spróbuj bardzo delikatnie zmatowić płytkę blokiem??

      Usuń
  4. Dzięki wielkie za ten wpis ;)
    Zastanawiam się na poważnie na przerzucenie się na hybrydy. Zwykły lakier wytrzymuje na moich paznokciach 2 dni i czasami malowanie paznokci co drugi dzień jest naprawdę uciążliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do usług ;)
      Ja miałam podobnie - lakiery utrzymywały się u mnie 2, góra 3 dni i musiałam zmieniać. A najbardziej denerwowało mnie, gdy wstałam rano i miałam odbitą pościel na paznokciach, tragedia!
      Ja mam hybrydki od początku roku i jestem bardzo zadowolona, każdemu mogę polecić :)

      Usuń
  5. Jestem zachwycona efektem końcowy.

    Ps. Interesujący i piękny blog. Oczywiście zostaję tu na dłużej.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę tyle teraz słychać o tych lakierach. Ale ja wolę pomalować zwykłym lakierem, co tydzień inny kolor, choć denerwujące jest to odpadanie lakieru czego nie ma przy hybrydach. A paznokcie śliczne masz, jestem pod wrażeniem. :)
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydę zawsze można pomalować zwykłym lakierem, jeśli kolor się znudzi, choć szczerze powiem że też tak na początku myślałam. Że kolor mi się będzie nudził itd, ale sama nawet nie wiem kiedy upływają te 3 tygodnie :D

      Usuń
  7. Byłoby miło, gdybyś pokazała kiedyś jak się robi gradient hybrydami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisane do listy ;) Przy okazji następnego ombre porobię zdjęcia ;)

      Usuń
    2. Tylko nie "ombre" proszę :) gradient to gradient.. a ombre, to inne zdobienie.

      Usuń
    3. Madziu przejęzyczenie :P Sama ostatnio się doedukowałam w tym temacie, ale z szybkości czasem się człowiek pomyli :P

      Usuń
    4. Ja jestem bardzo przewrażliwiona na tym punkcie i jak czytam "ombre", to krew się we mnie gotuje :) ale pewnie większość paznokciowych blogerek tak ma :)

      Usuń
  8. sama nie noszę hybrydek, ale mam ich już niemałą kolekcję, bo prawie wszystkie moje koleżanki chcą tylko Semilaczki ;) trzeba im przyznać, że mają ogromny wybór kolorów, a same hybrydy są bdb jakości

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne pazurki w pięknej oprawie. Kuszą mnie te hybrydy. Bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bym nie mogła mieć hybryd, szybko mi się nudzą kolory na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakich lakierów używasz do wzorków? Możesz dokładni opisać jak ronisz stempelki? zaczynam przygodę z hybrydami, kilka razy już nałożyłam, kilka swoich błędów juz wyeliminowałam. Chciałabym zacząć robić stemple ale nie iem od czego zacząć.

    OdpowiedzUsuń
  12. A właśnie zastanawiałam się, jak to wygląda z kolejnością nakładania, czy top też przed odbiciem, czy tylko po :) teraz już wszystko wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co to za Płytka z tym wzorem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)