czwartek, 14 maja 2015

10 pomysłów na prezent z okazji Dnia Matki


Za niespełna dwa tygodnie 26 maja swoje święto będą obchodziły wszystkie Mamy. Przy okazji takich okazji często pojawia się problem - CO KUPIĆ?? Zawsze wydaje nam się, że wszystko co możliwe zostało już sprezentowane w ubiegłych latach i teraz możemy się jedynie powtórzyć. Właśnie dlatego postanowiłam stworzyć ten wpis, gdzie postaram się podsunąć Wam pomysł na upominki dla Waszych mam. Zapraszam do dalszej części wpisu.

KWIATY, SŁODYCZE, KARTKI OKOLICZNOŚCIOWE

Kwiaty to uniwersalny, ale i przepiękny prezent, który sprawdzi się na każdą okazję. Urodziny, ślub czy właśnie Dzień Matki - chyba każda kobieta uwielbia być obdarowywana kwiatami, a wspomniane święto naszych mam to dobra okazja do obdarowania ich chociażby najskromniejszym bukietem. Nie musi to być największa kompozycja dostępna w kwiaciarni - wystarczy kilka tulipanów, czy bukiecik konwalii lub bzu. Piękny zapach i wiosenny klimat w domu gwarantowany, a i uśmiech na twarzy obdarowanej z pewnością się pojawi :) 

Słodkości to kolejna pozycja, która musiała znaleźć się w tym zestawieniu :) Takie maleństwo, a potrafi poprawić humor - tego jednego dnia zapomnijmy o kaloriach. W sieci znaleźć można ciekawe wyroby z czekolady przygotowane specjalnie na ten dzień, choć wystarczająca byłaby ogólnodostępna bomboniera, albo ulubione czekoladki. Jeśli jednak chciałybyście obdarować mamę czymś innym niż zwykłe Merci, czy Raffaello to może warto skomponować swój własny kosz pyszności?? 

Własnoręcznie wykonana kartka, którą obdarujecie swoją mamę z pewnością będzie dla niej cenniejsza niż najdroższy prezent. Będzie ona wiedziała, że włożyliście w ten podarek swój czas, cierpliwość, ale przede wszystkim serce. W sieci znajdziecie ogrom zdjęć-inspiracji, a i stary blok techniczny z podstawówki może w końcu na coś się przydać. 

BIŻUTERIA

Błyskotki to kolejny prezent, do którego kobiety mają wielką słabość. Tutaj panuje dowolność - mogą to być kolczyki, bransoleta czy łańcuszek. Wszystko zależy od Twojego budżetu i preferencji Twojej mamy. Może warto przejść się do jubilera i wybrać srebrne kolczyki? A może Twojej mamie marzy się od dawna duży, zdobiony naszyjnik do sukienki, którą kupiła jakiś czas temu? Przejdź się po butikach i z pewnością wybierzesz coś, co spodoba się Twojej mamie.

ŚWIECE I WOSKI ZAPACHOWE

Woski zapachowe to dość popularny temat w blogosferze i podbiły już serca wielu osób (nie tylko kobiet). Jeżeli Twoja mama lubi otaczać się pięknymi zapachami, kupuje czasem dyfuzory czy świece to może warto zastanowić się nad takim prezentem? Oczywiście nie musisz kupować ogromnej ilości wosków - na początku wystarczą 2-3 sztuki i kominek. Wystarczy to do zapoznania się z tematem wosków zapachowych i ewentualnego zauroczenia nimi. Ze swojego doświadczenia mogę polecić Wam woski Yankee Candle, Woodwick oraz Busy Bee, których recenzje znajdziecie tutaj.

Jeśli jednak nie chcecie bawić się w topienie wosków może warto sięgnąć po świece zapachowe?? I nie muszą być to od razu świece Yankee Candle, choć uroku odmówić im nie można. Ciekawym rozwiązaniem są podobnie wyglądające świece z Hebe, których ja niestety nie miałam okazji przetestować. Polecić mogę również świece Jelly Belly, które znajdują się w przeuroczych puszkach. A jeśli chciałybyście jednak zaszaleć, to z pewnością duże wrażenie zrobią nowe świece Hearthwick WoodWick.

PERFUMY

Trzymając się nadal zapachowej tematyki dobrą opcją prezentu na Dzień Matki są perfumy. Tutaj wybór mamy ogromny, zarówno pod względem kompozycji zapachowej, jak i ich ceny. Z tańszych opcji, które powinny się spodobać to warto zwrócić uwagę na zapachy z Adidasa, Avonu czy C-THRU. Jeśli chcecie przeznaczyć odrobinę większą kwotę to warto zapoznać się z zapachami np. Bruno Banani, Mexx, Victorii Beckham, czy Versace.

KOSMETYKI NATURALNE, MINERALNE

Jeżeli chcesz zadbać o wygląd swojej mamy być może dobrym rozwiązaniem będą naturalne półprodukty, bądź oleje, które będzie mogła aplikować na włosy i skórę. Niektóre półprodukty świetnie sprawdzają się dodane do kosmetyków drogeryjnych i to może być pierwszy krok do świadomej pielęgnacji skóry. Moja mama pokochała olej arganowy, który podarowałam jej w ubiegłym roku i niedługo go zdenkuje. Warto przejrzeć oferty sklepów z takimi produktami, poczytać i zaskoczyć obdarowaną osobę - bo takiego prezentu z pewnością nie będzie się spodziewać ;)

Natomiast jeśli wiesz, że Twojej mamie nie będzie się chciało bawić w kręcenie własnych miksturek, może warto zainwestować w gotowe kosmetyki mineralne? Z pewnością będzie to wygodniejsza opcja dla zabieganych kobiet, lub tych, które nie mają cierpliwości do tego typu zajęć. Te zaprezentowane przeze mnie pochodzą ze sklepu minus417 i zwróciły moją uwagę jakiś czas temu. Odrobina luksusu dla mamy to z pewnością coś, co sprawiłoby jej ogromną przyjemność.

Innym ciekawym rozwiązaniem są bony upominkowe na konkretny zabieg do kosmetyczki/fryzjerki. Może być to kupon na konkretny zabieg lub o danej wartości, którą będzie można wykorzystać w konkretnym salonie. A co możemy sprawić takim kuponem?? Manicure hybrydowy, oczyszczanie cery, zabieg nawilżający, masaż, hennę na brwi i rzęsy, nową fryzurę, makijaż i wiele, wiele innych. Wszystko uzależnione jest od salonów w Twoim mieście i usług jakie oferują.

KOSMETYKI KOLOROWE, PREZENTY KREATYWNE

Jak większość kobiet tak pewnie i Twoja mama przynajmniej od czasu do czasu sięga po kosmetyki kolorowe. Zajrzyj do jej kosmetyczki i sprawdź który kosmetyk dobija dna lub jego ważność się kończy. A może przydałaby się nowa pomadka, czy róż, który ożywiłby dojrzałą cerę? 

Moją ostatnią propozycją jest coś, co sama bardzo chciałabym dostać. Kreatywne prezenty takie jak obrazy Artimento to świetna zabawa. Malowanie po numerach jest dużym ułatwieniem i pozwoli na stworzenie własnego dzieła sztuki, które będzie mogło zawisnąć w Waszym domu. Jest to również świetny pretekst do wspólnego spędzenia czasu i zbliżenia się do siebie.

A na koniec chciałabym Wam przypomnieć, że najlepszym prezentem i tak będzie spędzenie tego dnia z mamą, Wasza obecność i troska. Nie zastąpi tego żaden prezent ;)

Mam nadzieję, że moja lista pomoże Wam w skompletowaniu idealnego prezentu.
A może Wy już macie coś na oku? Koniecznie podrzućcie mi swoje pomysły na prezent :)

9 komentarzy:

  1. Ja mamie zamierzam kupić jakiś dobry, naturalny szampon, bo używa straaasznych. No i może jakiś kremik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama jest bardzo wybredna, wiecznie mówi, ze nic nie chce, itd. Ciężko jest mi coś kupić, ale nadal myślę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mówi dokładnie to samo :P I bądź tu mądra i znajdź coś, co je zaskoczy i się spodoba ;) Może jakiś mineralny kosmetyk, albo mega pachnący, takie SPA w domu?? Albo bilety do kina na wspólne wyjście?

      Usuń
  3. Moja mama jest bardzo wybredna i jeszcze nie wiem co jej kupię. Wiecznie mówi, ze wszystko ma i więcej nie chce, ciężka sprawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja swojej chcę sprawić bon upominkowy na zabiegi u kosmetyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze się nie zastanawiałam co kupię Mamie, ale coś na pewno z mężem dla Mam wymyślimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na drzewka i kwiatki do ogrodu, które mama uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku postawię na klasykę, czyli biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysły, mam w pracy bukiet bzów i konwalii. oraz hiacynty w doniczkach, pięknie pachną. kwiaty i słodkości to zawsze fajne pomysły na prezenty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)