poniedziałek, 4 maja 2015

Kwietniowe nowości kosmetyczne


Kolejny miesiąc już się zakończył, więc czas podsumować ostatnie zakupy kosmetyczne. W kwietniu nie było ich jakoś specjalnie dużo, głównie skupiłam się na pielęgnacji. W tym miesiącu zakupy były przemyślane, nie rzuciłam się na promocje w Naturze czy Rossmannie i nie przyniosłam reklamówek przepełnionych zbędnymi kosmetykami. A co dokładnie trafiło w moje ręce??


Z produktów pielęgnacyjnych skupiłam się głównie na kosmetykach do twarzy. Kupiłam korund, który zamierzam dodawać innych produktów, aby dobrze złuszczyć martwy naskórek. Natomiast spirulina przyda się do nawilżenia skóry i te dwa produkty powinny pomóc mi w odświeżeniu jej na wiosnę. Z kolei na naturalne mydło węglowe skusiłam się po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji na jego temat. Podobno jest ono dobre w zwalczaniu wyprysków i trądziku, więc mam nadzieję, że pomoże mi w rozprawieniu się z tymi niespodziankami. Przy okazji zamawiania wspomnianych produktów do koszyka wrzuciłam również pomadkę z peelingiem z Sylveco, na którą czaiłam się już od miesięcy. Natomiast w Rossmannie kupiłam nowszą wersję szamponu Babydream, który jest o niebo lepszy od klasycznej wersji. Ale o tym napiszę Wam więcej za jakiś czas na blogu.


Natomiast jeżeli chodzi o kolorówkę, to nie ma tego zbyt wiele. Konsekwentnie realizuję swoją listę zakupów i staram się nie kupować zbędnych rzeczy. W kwietniu skusiłam się na rozświetlacz z Kobo, który jak na chwilę obecną świetnie się sprawdza i jestem z niego bardzo zadowolona. Natomiast podczas akcji -40% w Sephorze zdecydowałam się na zakup podkładu korygującego, a także różu do policzków. Będzie testowanko, będą recenzje ;)

To już wszystkie moje kosmetyczne łupy, a jak to było u Was w ubiegłym miesiącu?? Zaszalałyście w sklepach? A może na któreś produkty i Wy się skusiłyście??

18 komentarzy:

  1. Bardzo zaciekawiły mnie produkty z Sephory. Chyba też muszę zacząć robić racjonalne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też, zastanawiałam się nad nimi ostatnio

      Usuń
  2. nie znam tych kosmetyków, o pomadce jedynie czytałam, ale mieć nie miałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie BD szampon nie sprawdza się. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mydełko węglowe mnie zaciekawiło. Gdzie można je dostać?

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa podkładu sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nowości :) Niestety nie znam niczego.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę dopaść tę pomadkę z sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tych kosmetyków znany mi jest jedynie rozświetlacz Kobo, który osobiście bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam rozświetlacz kobo i jest super :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten szampon mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten rozświetlacz i jest rewelacyjny, już sięgnęłam dna opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super nowości, śliczny róż

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w kolorze różu <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Na peelingującą pomadkę Sylveco i ja się czaję. Ale za każdym razem, kiedy jestem w sklepie, w którym są kosmetyki tej marki, zapominam o nią spytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne kosmetyki :) bardzo miły masz blog,jesteś w obserwowanych.
    Zapraszam również do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)