środa, 20 maja 2015

Makijaż: Wiosenny błysk


Już dawno nie dodawałam tutaj żadnego makijażu i pewnie zapomniałyście jak wyglądam :P Ostatnio przed wyjściem zrobiłam sobie kilka zdjęć na szybko i myślę, że makijaż z tego dnia może Wam się spodobać i zainspirować :) To propozycja świetlistego, wiosennego makijażu. Możecie go wykorzystać na randkę, wypad z przyjaciółkami lub imprezę. Zapraszam do dalszej części po więcej zdjęć.

Prezentowany dziś makijaż oka opiera się na wymodelowaniu oka matowymi cieniami w odcieniach brązu i podkreśleniu wewnętrznego kącika miętowym, sypkim cieniem. Natomiast dolna powieka podkreślona została śliwkowym cieniem w zewnętrznym kąciku, a w pozostałej części różowo-złotym cieniem. Do tego delikatna kreska, aby zagęścić linię rzęs. Na usta nałożyłam matową, nudziakowo-różową pomadkę. Twarz wymodelowałam za pomocą bronzera, delikatnego różu i rozświetlacza - wyszło świetliście, wesoło i promiennie ;) 

Do wykonania makijażu wykorzystałam:
Twarz:
*podkład Rimmel Lasting Finish 25hr Nude #100,
*korektor Maybelline Affinitone #01, 
*matujący puder mineralny z jedwabiem Eveline #31 Transparent,
*róż mineralny Mariza #Subtelny róż,
*rozświetlacz Kobo #310 Moonlight.
Brwi:
*puder do brwi Golden Rose #104,
*żel do brwi Miyo #02 Brown.
Oczy:
*matowa baza pod cienie Zoeva,
*pigment sypki Kobo #504 Mint Cream,
*żelowy eyeliner Maybelline Lasting Drama,
Usta:
*konturówka do ust Hean #212,
*pomadka Bourjois Rouge Edition Velvet #07 Nude-ist.
Paznokcie:


Lubicie takie połączenia kolorystyczne, gdzie występuje kilka mocniejszych barw? Czy preferujecie makijaż oka w stonowanych barwach? Niestety nie zrobiłam zdjęć krok po kroku, jednak jeśli będziecie chciały, to mogę go dla Was odtworzyć i wrzucić na bloga ;)



Może zainteresować Cię również:
>> Lekcja makijażu: Śliwka w złocie,
>> Lekcja makijażu: Fiolet z zielenią,
>> Aktualizacja: Swatche cieni/wkładów Hean - 37 kolorów.

14 komentarzy:

  1. Ładny delikatny makijaż :) Idealny na takie gorące dni :)
    Zapraszam do mnie gdzie także pojawił się nowy makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, delikatny, w sam raz na codzień

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładny makijaż, taki delikatny, podoba mi si !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny delikatny makijaż, w sam raz na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz. Oko bardzo przykuwa wzrok, ślicznie się błyszczy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam taki makijaż. Nie jest nachalny a twarz wygląda bardzo promiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny makijaż, lubię takie, i kolor szminki mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny :D Bardzo mi się podoba kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)