poniedziałek, 11 maja 2015

Manicure: Nude & Gold


Delikatny manicure to coś, co sprawdzi się u każdej kobiety. Neutralne kolory pasują do wszystkiego: do eleganckich stylizacji, czy mocnych, intensywnych kolorów. W każdym towarzystwie wyglądają świetnie. I na takie delikatne, naturalnie wyglądające pazurki naszła mnie niedawno ochota. Jednak dla przełamania tej neutralności postanowiłam dodać odrobinę błysku w odcieniu złota. Jeśli jesteście ciekawi jakimi produktami osiągnęłam taki efekt to zapraszam do dalszej części posta.


Już zapewne większość zaglądających tu osób wie, że jestem zakochana w hybrydach. Nie inaczej jest z tym manicure - są to hybrydowe lakiery. Nowością jest tu jednak nowa marka lakierów Indigo, która ciekawiła mnie od dawna. Skusiłam się na nie przede wszystkim ze względu na bazę, która podobno schodzi pod wpływem acetonu i nie wymaga ona zeskrobywania lakieru. Mam nadzieję, że nie są to tylko plotki i usprawni ona pracę z hybrydami. Przy okazji zakupów dobrałam do niej nudziakowy lakier, którego brakowało mi w moich hybrydowych zbiorach. 


Do wykonania manicure wykorzystałam wzpomnianą bazę Indigo oraz lakier w odcieniu Nude Beige. Złoty akcent to nic innego jak lakier 037 Gold Disco z Semilac. Całość pokryłam topem Semilac. 


Nowością jest również kształt moich paznokci. Po raz pierwszy odważyłam się wypiłować je tak mocno, ale teraz stwierdzał, że to była najlepsza decyzja, jaką mogłam podjąć w tym temacie :P Te pseudo-migdałki są tak wygodne i zwyczajnie ładne, że napatrzeć się nie mogę ;) Teraz muszę je jeszcze troszkę zapuścić i wyrównać, wypiłować do takiego samego kształtu każdy pazurek i będzie ok.


19 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kolorki i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wspaniale wyglądają.. niesamowicie się prezentują. Piękny też jest kształt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie połączenie, przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności, bardzo lubię takie kolory na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, jeden i drugi kolorek bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio miałam podobne tylko Pink Gold semilac i nudziak też z Semilaca Indian Roses czy jakoś tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny i elegancki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też muszę sobie zrobić coś delikatniejszego. Ostatnio szalałam z wzorami a teraz mam chęć na coś innego. Jednak znając siebie zrobię jakieś kolorowe heheh.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pięknie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten złoty kolor semilaca, choć ja go łącze z czerwienią legendary red. ale Twoje hybrydy też fajnie ci wyszły, choć ja nie mieszam ze sobą różnych marek lakierów, bo boje się o koncowy efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny jest ten nudziak :) Lubię takie delikatne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały jest ten odcień nude! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)