wtorek, 26 maja 2015

Rozdanie kosmetyczne


Już jakiś czas przymierzałam się do zorganizowania rozdania na blogu i oto jest - kosmetyczne rozdanie :) Mam do przekazania kilka kosmetyków, między innymi rozświetlacz Makeup Revolution, bazę pod cienię Hean, lakier piaskowy Pierre Rene i wiele innych. Co dokładnie można wygrać i jak wziąć udział w rozdaniu? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w dalszej części posta - zapraszam :)


W skład nagrody wchodzą:
*Emulsja do demakijażu Mariza,
*Odmładzający krem do rąk Eveline,
*Żel z brokatem do ciała N.Y.C.,
*Baza pod cienie Hean,
*Satynowy cień Mariza w odcieniu brzoskwiniowym,
*Piaskowy lakier Pierre Rene nr 11,
*Rozświetlacz Makeup Revolution w odcieniu Peach Lights,
*Wosk Cranberry Ice z Yankee Candle,
*Zestaw 4 pędzli w etui marki Schwarzkopf.

Co należy zrobić, aby zawalczyć o powyższe nagrody??
Wystarczy, że obserwujesz mojego bloga i wypełnisz formularz zgłoszeniowy. A jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na wygraną to polub blogowy profil na Facebooku, obserwuj mnie na instagramie i udostępnij publicznie zdjęcie konkursowe na Facebooku/blogu



Regulamin rozdania:
1. Rozdanie prowadzone jest na blogu iv90-jewellery.blogspot.com. 
2. Sponsorem nagród jest autorka blaga.
3. W rozdaniu nagrodzona zostanie jedna, losowo wybrana osoba, która spełni warunki udziału w rozdaniu. 
4. Rozdanie trwa od 26.05 do 09.06 do godziny 23:59.
5. Aby wziąć udział w konkursie musisz być publicznym obserwatorem bloga iv90-jewellery.
6. Uczestnik może zwiększyć swoje szanse poprzez polubienie profilu iv90-jewellery na facebooku (+1los), obserwowanie konta iv90space na instagramie (+1los), a także udostępnienie publiczne zdjęcia konkursowego na Facebooku bądź dodanie baneru/wpisu na bloga z informacją o konkursie (+1los).
7. Każdy uczestnik konkursu może zgłosić się jeden raz.
8. Ogłoszenie wyników nastąpi do 3 dni od daty zamknięcia konkursu.
9. Zwycięzcy mają 3 dni na podanie adresu do wysyłki nagrody od momentu ogłoszenia wyników - w przeciwnym razie zwycięzca zostanie wytypowany ponownie.
10. Nagroda wysyłana jest na terenie Polski.


42 komentarze:

  1. Ja bym tylko przygarneła z tego grona bazę pod cienie i lakier dlatego rezygnuję. :) Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa i ta waza <3 Totalnie moje klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zgłoszenie wysłane :) skusiły mnie pędzle i baza ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłoszenie wysłane, teraz tylko zostało trzymać kciuki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejka
    Załozyłam nowego bloga, wpadniesz i zostaniesz na dłużej?

    http://mojmalyogrodeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wysłane :) Może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłoszenie wysłane czekamy i kciuki trzymamy

    OdpowiedzUsuń
  8. zgłoszenie wysłane, biorę udział.pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw :) Zgłoszenie poszło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłoszenie wysłane <3
    Cudowny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem i ja :)
    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. MAŁA ZMIANA W ZGŁOSZENIU (BANER)
    1 czerwca o godz. 23:59 blog zmieni nazwę na
    http://skazani-na-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam udział :) Może choć raz szczęście się do mnie uśmiechnie.Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział - świetne rozdanie i super blog :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Baza, rozświetlacz, brokat, wosk... same perełki! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może w końcu uda się wygrać :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)