poniedziałek, 1 czerwca 2015

Manicure: Aztec nails


Dziś chciałabym pokazać Wam moje najnowsze pazurki, które zdecydowanie wpisują się w ciepłe, wiosenne klimaty. Paznokcie w dwóch odcieniach różu oraz azteckie zdobienie, które już dawno chciałam wykonać. Zdobienie paznokci to coś, co od zawsze mnie ciekawiło i często przeszukiwałam internet pod kątem nowych inspiracji. Tym razem skusiłam się na małe zdobienie palców serdecznych w klimacie azteckim, które z pewnością robią wrażenie i zwracają uwagę innych osób. W dalszej części znajdziecie więcej zdjęć oraz listę lakierów, którymi wykonałam ten manicure.


Dzisiejszy manicure w całości wykonałam hybrydami Semilac. W ruch poszła przepiękna malina delikatnie wpadająca w neon o numerze 103 Elegant Raspberry. Niestety jest to bardzo niewdzięczny kolor do sfotografowania i nie udało mi się uchwycić jego uroku. Na zdjęciach wpada w czerwień, ale musicie uwierzyć mi na słowo, że w rzeczywistości jest bardziej różowy. Cukierkowy róż na środkowym paznokciu to zasługa lakieru 046 Intense Pink. Natomiast jeśli chodzi o paznokieć palca serdecznego, to bazą był tutaj biały lakier 001 Strong White, zdobienia wykonałam dwoma wspomnianymi wcześniej lakierami w odcieniach różu oraz błękitem 073 Caribbean See i czernią 031 Black Diamond. Dodatkowo jednego pazurka (środkowego lewej ręki) przedłużyłam o jakieś 2mm lakierem Hard - teraz będę obserwować, jak się sprawdza to cudo :D


Połączenie tych dwóch odcieni różu wpływa na mnie niesamowicie pozytywnie i mogłabym przyglądać się tym paznokciom bez przerwy. Są to tak wesołe i pozytywne odcienie, że uśmiech sam wskakuje na buzię ;) Wyszło może nie do końca idealnie, ale pierwsze podejście do zdobienia hybrydami myślę, że mimo wszystko mogę uznać za udane i teraz będzie tylko lepiej :) No i oczywiście muszę więcej trenować, aby znów wyrobić sobie lewą rękę :D Kolejne chyba będą palemki, które swoją drogą na blogu już pokazywałam w wersji fioletowo-żółtej :D



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Hybrydowy gradient - róż i brzoskwinia
>> Manicure: Nude & Gold
>> Manicure: Purple leaves

28 komentarzy:

  1. świetnie to wygląda ! piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Kolory śliczne, świetne zdobienie! A powiedz Kochana, jakiego pędzelka używasz do zdobień?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Kina :* Mam ten pędzelek kilka dobrych lat i kupiłam go w sklepie dobrarada - to chyba nawet ten sam: http://dobrarada.com.pl/index.php?p11848,pedzelek-do-zdobnictwa-00-bogian-bialy-dlugi-trzonek-1szt-sredni-rozmiar

      Zastanwiałam się ostatnio nad zakupem pędzelka Indigo, ale wygrzebałam to maleństwo, nawet dobrze się nim operuje, więc przy nim pozostanę :)

      Usuń
  3. Pięknie! Kolory śliczne, świetne zdobienie! A powiedz Kochana, jakiego pędzelka używasz do zdobień?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile bym dała aby mieć takie paznokcie, lecz praca na to nie pozwala

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!
    Zapraszam do mnie http://kowalskakinga.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  6. że też nigdy nie wpadłam na to, by połązcyć ze sobą te 2 kolory,zawsze malowałam je oddzielnie,aż tu nagle u Ciebie widzę, że semilac 103 i 046 genianlie razem wyglądają, dzięki za inspiracje, już wiem, jak będą wyglądały moje następne hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! Musze sobie takiego (albo podobnego ;)) azteka zmalować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne kolorki i piękne paznokcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. CUDOWNE! Powiedz mi proszę co myślisz o tych lakierach? Bo jest wiele opinii że są tanie i złe a u cb widać, że chyba mają coś w sobie i nie wiem czy w nie zainwestować czy w coś z wyższej półki :)

    A w ramach małej, własnej reklamy zapraszam do siebie na bloga, w którym piszę o second handach, pokazuję stylizacje oraz staram się rozpropagować poszukiwania perełek :) Serdecznie zapraszam Cię na: znalezionenamiare.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo mi się podobają :) super dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie się prezentują, zachwycają mnie kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Semilaci bardzo lubię :) Kolory i zdobienia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myśle ,że twuj blog jest bardzo fajny ty jesteś bardzo sympatyczna więc odnos sukcesy.

    Zapraszam do mnie : http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie piszesz, aż miło się czyta :*
    Bardzo ładne pazurki - wzorek wygląda bardzo zachęcająco <3

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby Aztekowie malowali pazury, pewnie takie wzory by im sie podobały :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak dla mnie świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. aaa, przepiękny, chcę takie!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam pytanko? Jak dokładnie zrobiłaś zdobienieuna serdecznym? Krok po kroku ? Najpierw narysowałaś czarne kontury i wypełniłas kolorami czy najpierw kolory a później Je obrysowalas?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)