poniedziałek, 29 czerwca 2015

Manicure: Delikatny, ślubny róż


Swoje paznokcie zazwyczaj ozdabiam lakierami w soczystych, wyraźnych barwach, co często możecie obserwować na moim blogu. Lubię bawić się w tworzenie różnych kolorowych wzorków, gradientów, czy odbijanie stemplowych wzorów. Jednak czasem mam ochotę na delikatniejsze, klasyczne paznokcie. Dziś chciałabym pokazać Wam jasnoróżowe hybrydy, które spokojnie mogłyby zostać pazurkami ślubnymi.


Paznokcie wykonałam tradycyjnie hybrydami Semilac. Tym razem w ruch poszedł lakier 002 Delicate French. Początkowo miałam zrobić sobie klasycznego frencha, jednak tak spodobał mi się efekt po nałożeniu dwóch warstw lakieru 002, że darowałam sobie białą końcówkę :) I tak wyszło elegancko i skromnie.



A Wy jakie pazurki najbardziej lubicie w wersji "eleganckiej"?
French, róż, czerwień, a może wystarcza Wam sama odżywka?



Może zainteresować Cię również:
>> Pazurkowe nowości
>> Manicure: Aztec nails
>> Manicure: Nude & Gold

28 komentarzy:

  1. Paznokcie pięknie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolorek :) Ja lubię paznokcie w soczystych kolorach, w wersji eleganckiej odcienie nude i klasyczna czerwień.

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki piękny <3 idealny dla mnie! uwielbiam takie kolory. W sumie tylko w takich pastelach czuje się dobrze

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja, ale super ♥ a kiedy ślub? mam nadzieję, że się tutaj pochwalisz swoimi wytworami ;*
    i bardzo dziękuję za miłe słowa ♥ cieszę się, że mogę wrócić i witają mnie takie osoby jak Ty

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolorek:) ja mam nr 050 i jest bardziej mleczny ale skoro ty dałaś tylko dwie warstwy to fajnie kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny mleczny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to już niebawem :) super :* trzymam kciuki, by wszystko poszło po Twojej myśli :) i oczywiście jestem chętna na taką notkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, szalenie podobają mi się takie kolory i kształt. Sama podobne teraz nosze i zdecydowałam się na kolor bardziej różowy z pyłkiem, dłonie cudnie wyglądają :)
    Jak długo trzymają Ci się te hybrydy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trzymają się bez szwanku przez 3-4tygodnie, czyli do zmiany na kolejne hybrydy. Zmieniam je tylko dlatego, że denerwuje mnie odrost, albo już mi się znudziły :D
      Muszę zrobić o nich osobny wpis, dokładnie je zrecenzuję i pokażę moje wszystkie kolory :)

      Usuń
  9. ależ piękne, eleganckie paznokcie! klasa na najwyższym poziomie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękny kształt paznokci, a lakier idealnie to podkreśla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. praktycznie każda panna młoda ma "zrobione" paznokcie gdzie dużo jest bieli:) Uważam,że twoje paznokietki nie tylko są piękne i na każdą okazję ale również oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny kolorek!
    http://youngelo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Zarówno kształt jak i kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie też ostatnio królują takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękny kolor i idealne wykonanie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy kolor, którego tutaj użyłaś jest Twoim zdaniem na tyle kryjący, że przykryje białą, wystającą część paznokcia? Zastanawiam się między 002 delicate french i 032 biscuit, nie wiem czy krycie jest zbliżone, gdyż nazwa pierwszego sugeruje, że może być lekko transparentny :(

    Takie paznokcie jak Twoje tutaj to marzenie, na pewno nie tylko panien młodych :)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)