poniedziałek, 22 czerwca 2015

Pazurkowe nowości


W społeczeństwie przyjęło się stwierdzenie, że zadbane dłonie i piękne paznokcie są wizytówką kobiety. Każda z nas chciałaby mieć czas na dokładne wykonanie manicure: wypiłowanie pazurków, pomalowanie ich, a czasem nawet do zwariowanych, kolorowych zdobień. Moim zdaniem letni czas jest najlepszym momentem, na pazurkowe eksperymenty - nie powinnyśmy ograniczać się jedynie do czerwieni, czy nudziaków na paznokciach. Ja mam zamiar szaleć ze zdobieniami w nadchodzących tygodniach, a pomogą mi w tym z pewnością moje ostatnie pazurkowe zakupy, które chciałabym Wam dziś pokazać. Jesteście ciekawi na co ostatnio się skusiłam??



Na początek pokażę Wam moje ukochane Semilacowe hybrydki. Dwie pierwsze: żółtą i limonkową dostałam na urodziny, natomiast ten delikatny fiolet i klasyczny nudziak to już moje zakupy. Te piękne, soczyste kolory od razu poprawiają humor, więc z pewnością w najbliższym czasie pojawią się na moich pazurkach. Który podoba Wam się najbardziej??? :)


A żeby moje pazurki nie były takie nudne, skusiłam się na kilka akcesoriów do zdobienia pazurków. Te z powyższego zdjęcia pochodzą z internetowego sklepu Lady Queen i otrzymałam je w ramach współpracy ze sklepem. Kolorowe ćwieki z pewnością nie raz ożywią moje pazurki tego lata, a sondy  w pięciu wielkościach wykorzystam do lakierowych, kropkowych zdobień... i nie tylko :) I jeszcze mam coś dla Was: 15% kod zniżkowy, na zakupy w sklepie LadyQueen.com



I ostatnia część nowości, to moje zakupy od B. z bloga b-for-beautiful-nails. Skusiłam się na czarny lakier do stemplowania, który jest świeżą nowością z ubiegłego tygodnia. Do zamówienia dodałam również osławiony już stempel, który jest mega mięciutki i mam nadzieję, że teraz moje stemplowanie będzie o wiele przyjemniejsze i przede wszystkim wzorki będą wychodzić ładnie na wszystkich pazurkach :P



Może zainteresować Cię również:
>> WYPRZEDAŻ kosmetyczki
>> Manicure: Aztec nails
>> Moje czasoumilacze: Grand Baazar

28 komentarzy:

  1. oo jak ładnie się wszystko prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam chrapkę na odcień banana, ale w drogerii nie było :/. Strasznie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolory :) super nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te lakiery mają przepiękne kolory

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na opinie o lakierze od B. Semilaki znam choc z tych kolorow mam tylko banana. Na paczuszke od Ladyqueen tez czekam. Ile Ty czekalas????

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne kolorki :) Szczególnie ten limonkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie kolorki mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile cudowności! Świetne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba też powinnam udać się do B. na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory! Jeszcze nigdy nie miałam hybryd na paznokciach, ale kuszą mnie bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie prześliczności <3 paleta barw!

    OdpowiedzUsuń
  12. najbardziej chyba przemawia do mnie fiolet :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na zdobienia! Bananowy Semilac u mnie się bardzo przyjął! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post jesli poklikasz w te zeczy bede wdzieczna - http://angelikao-blog.blogspot.co.uk/2015/06/75-wspopraca-z-dresslink-prosba-o.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio strasznie lubię i podobają mi się hybrydowe paznokcie, mam zrobione drugi raz i podoba mi się, że dłoń zawsze ładnie wygląda :)
    Śliczne kolorki zwłaszcza limonka, frappe i gray.

    OdpowiedzUsuń
  16. I like the light green and yellow color. They make me feel good. :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy i piękne kolory lakierów. Banana właśnie zamówiłam ;).

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiej firmy to stempel? Gdzie go można dostać?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)