czwartek, 11 czerwca 2015

WYNIKI Rozdania kosmetycznego


Dziś post, na który z pewnością wiele osób czekało. We wtorek o północy zakończyło się kosmetyczne rozdanie, a tak się składa, że zwycięzca już został wybrany :) Ciekawi kto to???


Moje kosmetyczne rozdanie wygrywa Woman In Heels! Kochana gratuluję i czekam na maila od Ciebie, z adresem do wysyłki. Mam nadzieję, że ta mała paczka kosmetyków przypadnie Ci do gustu i być może znajdziesz w niej swoich nowych ulubieńców?? Kto wie... :)

Pozostałym osobom, które wzięły udział w rozdaniu bardzo dziękuję za wspólną zabawę i zachęcam do bacznego obserwowania bloga - za jakiś czas znów pojawi się rozdanie, więc bądźcie czujni :D

A na koniec chciałabym jeszcze przypomnieć o mojej wyprzedaży kosmetycznej - robię miejsce w kosmetyczce na nowe produkty - może znajdziesz coś dla siebie?? Kosmetyki nowe lub mało używane w atrakcyjnych cenach :) 




Może zainteresować Cię również:
>> WYPRZEDAŻ kosmetyczki
>> Manicure: Aztec nails
>> Makijaż: Wiosenny błysk

27 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie udało, ale gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zobaczyłam "Monika" ale to nie ja :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) Dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)