niedziela, 7 czerwca 2015

WYPRZEDAŻ kosmetyczki


Dziś po raz kolejny przyjrzałam się uważniej moim zbiorom kosmetycznym i krytycznym okiem dokonałam ostrej selekcji. Postanowiłam pozbyć się części kosmetyków, po które i tak nie sięgam od dłuższego czasu lub leżą nowe, nieużywane. Czas wpuścić odrobinę powietrza do mojej kosmetyczki, co mam nadzieję ucieszy i Was, bo postanowiłam zrobić wyprzedaż kosmetyków w okazyjnych cenach ;)


Paletka Sleek Showstoppers (zużycie niewielkie - widoczne na zdjęciu) REZERWACJA
Cena: 20zł



Paletka Sleek Vintage Romance (używana,zużycie niewielkie-widoczne na zdjęciu) - SPRZEDANA
Cena: 20zł


Paleta Sleek Del Mar vol.1 (używana,zużycie niewielkie-widoczne na zdjęciu)
Cena: 20zł


Paletka Sleek Acid (używana, zużycie widoczne na zdjęciu) - SPRZEDANA
Cena: 15zł


Paletka Iconic 3 Makeup Revolution (używana, zużycie niewielkie - widoczne na zdjęciu) - SPRZEDANA
Cena: 12zł


Pojedyncze cienie-wkłady:
Hean nr 884 (szaro-fioletowy; użyty kilka razy) - REZERWACJA
Inglot AMC Shine nr 143 (zużycie widoczne na zdjęciu)
Kobo 203 (perła, ciemny róż; użyty kilka razy)
Kobo nr 103 (matowy żółty; użyty kilka razy)
Inglot AMC nr 59 (limonka z drobinkami; użyty kilka razy)
Cena: 5zł/szt



Paleta 100 cieni e.l.f.
używana kilkanaście razy, niektóre cienie w nienaruszonym stanie, inne użyte kilka razy. Idealna dla osób chcących zacząć bawić się z makijażem. Niestety wieko jest wyłamane na zawiasach (słaby plastik)
Cena: 20zł


Hean Trio - cienie do powiek (używane, zużycie widoczne na zdjęciu)
Brązy nr 612
Fiolety nr 614
Zielenie nr 604
Cena: 4zł/szt


Cienie Mariza (nowe lub użyte kilka razy, zużycie znikome - widoczne na zdjęciu)
matowy Mariza nr 13 Koktail jagodowy
matowy Mariza nr 7 Butelkowa zieleń
matowy Mariza Świeża mięta
perłowy Mariza Rafa koralowa
Cena: 5zł/szt



Cienie Sensique (zużycie niewielkie, widoczne na zdjęciach) 
Cień Sensique Pearl Glow nr 211 REZERWACJA
Cień Sensique Velcet Touch nr 153 REZERWACJA
Cień Sensique Velvet Touch nr 147 REZERWACJA
Cena: 3zł/szt


Cień Hean mono matowa czerwień nr 977 (użyty dwa razy) 
Cena: 6zł

Cień Catrice nr 480 Kiwi wonder (NOWY)
Cena: 4zł
Cień Essence z limitki Beauty Beats miętowy nr 02 I'm Backstage (NOWY, jedynie sprawdzony kolor)
Cena: 4zł

Cień Hean nr 870 - NOWY, 
Cena: 4zł



Pigment Kobo nr 403 True Red (użyty kilka razy)
Cena: 5zł

Cień Sypki Glazel (NOWY) - REZERWACJA
Cena: 3zł

Cień Revlon nr 860 (użyty kilka razy)
Cena: 5zł



Róż Rimmel Match Perfection nr 003 Medium (NOWY)
Cena: 12zł


Róż wypiekany Hean nr 271 (użyty 2-3 razy) 
Cena: 5zł


Róż Bell nr 053 (użyty 2-3 razy) 
Cena: 5zł


Mariza puder sypki, transparentny (NOWY) - SPRZEDANY
Cena: 7zł


Mariza puder matująco-kryjący nr 2 Naturalny (NOWY, jedynie sprawdziłam kolor) 
Cena: 7zł


Mariza puder brązujący (NOWY, jedynie sprawdziłam kolor) - REZERWACJA
Cena: 7zł


Mariza Złoto Maroka nr 2 Opalony (NOWY) 
Cena: 7zł


Baza pod cienie e.l.f. (użyta jeden raz) 
Cena: 4zł

Żelowa kredka do oczu Flormar Ultra Purple (NOWA) - REZERWACJA
Cena: 4zł



Pełnowymiarowy tester pomadki Hean Colour Intense nr 156 (użyta 2-3 razy)
Pełnowymiarowy tester pomadki Hean Colour Intense nr 165 (użyta jeden raz) - SPRZEDANA
Pełnowymiarowy tester pomadki Hean Classic Colours Festival nr 4e Bursztyn (użyta jeden raz - sprawdziłam kolor na ręce) 
Cena: 5zł/szt

Pomadka/Balsam Pierre Rene ColorBalm nr 26 (użyta kilka razy; pęknięta zatyczka) 
Cena: 3zł

***

Jeszcze tylko mały regulamin, żeby wszystko było jasne:
1. Oferty zakupu wysyłaj na adres mailowy: iskrzyniarz@interia.pl w tytule wpisz "Wyprzedaż kosmetyczki".
2. W przypadku ofert na te same kosmetyki liczy się kolejność ofert. Kto pierwszy ten lepszy.
3. Koszty wysyłki będą określane indywidualnie (ok 8-10zł). Wysyłam za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym ekonomicznym/priorytetowym).
4. Na wpłatę czekam do 4 dni.
5. Będę starała się na bieżąco wykreślać sprzedane kosmetyki.




Może zainteresować Cię również:
>> Rozdanie kosmetyczne
>> Urodzinowe zachcianki
>> Makijaż: Wiosenny błysk

8 komentarzy:

  1. Szkoda, że Vintage Romance zajęte ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też powinnam zrobić porządek w swojej kosmetyczce i rozstać się z tym czego nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten balsam z Pierre Rene by mnie interesował, ale nie opłaca mi się jedynie go kupować, bo przesyłka jest o wiele droższa(ale takie są ceny pp) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne paletki masz do sprzedaży :]

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/2015/06/dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w poście z dresslink.com? To dla mnie bardzo ważne :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)