poniedziałek, 13 lipca 2015

Manicure: Kolorowy witraż


Dzisiejszy wpis chciałam poświęcić tematyce pazurkowej. Tym razem pokażę Wam manicure, który kilka dni temu wykonałam mojej mamie. Po poprzednim wpisie, z mocno kolorowymi pazurkami, dziś troszkę spokojniej, ale nadal z barwnymi akcentami. Ciekawi jesteście, jakimi produktami wykonałam te pazurki? Jeśli tak, to koniecznie zajrzyjcie do dalszej części wpisu.


Moja miłość do hybrydowych paznokci udzieliła się również mojej mamie i regularnie robię jej nowe pazurki. Tym razem mama postawiła na przepiękny błękit a'la baby blue - jest to lakier hybrydowy Semilac 000 Lazure Dream. Jest to lakier, który otrzymałam tydzień temu na pokazie zdobnictwa z marką, które odbyło się w Kielcach i nie kupicie go w regularnej sprzedaży. Jeśli w Waszym mieście szykuje się takie spotkanie, to koniecznie się na nie wybierzcie! Wiele inspiracji, ciekawe wskazówki i przemiła atmosfera - z pewnością nauczycie się czegoś nowego.

Przedstawione dziś witrażowe zdobienie to pomysł, który zaczerpnęłam z wspomnianego pokazu. Poza przepięknym błękitem, do wykonania tej stylizacji wykorzystałam lakiery Semilac: 001 Strong White, 023 Banana, 031 Black Diamond, 034 Mardi Gras, 046 Intense Pink oraz 143 Fresh Lime. Ponadto pomocne okazały się dwa pędzelki: wąski, płaski do zrobienia kolorowych plamek oraz cieniuteńki pędzel do zdobień. Natomiast białe kropeczki to zasługa sondy do zdobień. Na początku nałożyłam Hard'a w celu wzmocnienia naturalnie słabej płytki.


Co myślicie o takich kolorowych akcentach na jednym/dwóch paznokciach? Lubicie? Nosicie?



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Neonowe kółeczka

32 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba jaki daje efekt to zdobienie :)
    Cudowny jest ten niebieściutki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladne zdobienie. Kolor tego 000 boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowny efekt! Chciałabym takie <3
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się prezentuje, ale ja jakoś wolę jednolite paznokcie. Chociaż w sumie, nie tyle co wolę, po prostu nie mam ręki do jakichś zdobień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo! :D

    http://materialisticbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękie się prezentują! :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne wykonanie i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie się prezentuje :) bardzo ładny odcień niebieskiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy nie chcesz może sprzedać tego Lazure Dream? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. manicure Twojej mamy cudowny! lazure dream to mój ulubieniec wśród semilaców, ostatnio myślę o zakupie semilaca banana, polecasz ten kolor?

    OdpowiedzUsuń
  13. mam bardzo podobny odcień błękitu na paznokciach :D moja pierwsza hybrydka

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny wzór, takie kolorowe cytryny (przynajmniej tak mi się kojarzy) ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentują. Ten błękit jest naprawdę śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne, żywe kolory - jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne wzorki :***
    Uwielbiam jak ktoś ma tak pomalowane pazurki, lecz sama nie mogę, bo gimnazjum i takie cudo na paznokciach nie wróży nic dobrego :'D

    Zapraszam: http://bywikkis.blogspot.de/2015/07/przeglad-strony-dresslinkcom.html
    Poklikasz w linki w przeglądzie strony dresslink.com? Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)