środa, 8 lipca 2015

Manicure: Neonowe kółeczka


Gorące dni wprowadziły na nasze ulice wiele koloru - w ciepłe dni o wiele chętniej wkładamy na siebie wesołe, soczyste kolory. Dzięki temu nie jest nudno i smutno. Ja postanowiłam wprowadzić ten kolor do mojego manicure. Wykorzystałam w tym celu swoje wszystkie neonowe lakiery. W efekcie końcowym powstały mega pozytywne i szalone letnie pazurki ozdobione kolorowymi kółeczkami


CZEGO UŻYŁAM DO TEGO MANICURE?

Bazę mojego manicure stanowił lakier hybrydowy Semilac w odcieniu 002 Delicate French, który mogliście oglądać w tym poście. Następnie na tak przygotowanych pazurkach odbiłam wzór kółeczek z płytki BP-21 z Born Pretty Store. Do odbicia wzoru posłużył mi czarny lakier z Blovesplates, a także stempel z tejże firmy. 

I teraz zaczęła się zabawa - kolorowymi lakierami zaczęłam wypełniać kółeczka za pomocą dwóch najmniejszych sond do zdobień, które pochodzą ze sklepu LadyQueen.com (przypominam o rabacie 15% na zakupy w tym sklepie - wystarczy wpisać kod rabatowy "GBLC15"). Świetnie sprawdziły się w tej roli i o wiele ułatwiły mi pracę z lakierami. Natomiast jeżeli chodzi o same lakiery, to żółty, zielony i pomarańczowy to jakieś lakiery noname z allegro. Z kolei różowy neon to lakier z proteinami nr 328 z Golden Rose, a błękit to lakier I love Hean nr 821. Całość pokryłam topem z Seche Vite, który niestety nie załapał się do grupowego zdjęcia.



Zdaję sobie sprawę, że nie wyszło idealnie, ale trening czyni mistrza i kolejne podejście z pewnością da lepszy efekt. To moje pierwsze stemple z wypełnieniem i z pewnością nie ostatnie :)



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Niebieskie kwiatuszki

23 komentarze:

  1. piękne, pozytywnie nastrajające paznokcie, aż się do nich uśmiechnęłam, takie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło ;) Troszkę z przymrużeniem oka, w 100% pozytywne :D

      Usuń
  2. Pięknie się prezentują, prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow - napracowałaś się dziewczyno !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :) Bardzo mi się podobają takie kolorowe i pozytywnie nastrajające :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie wyglądają! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne paznokcie<3 cudo!
    pozdrawiam!

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przepiękne! Kolorki dobralas idealnie!
    Widzę, że lakier od B. Dobrze się sprawuje ^^
    Ha akurat czarnego używam Mundo de ubas

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *unas ale ich biały mnie nie zadowala i zamówiłam właśnie od B.

      Sorki, kliknełam opublikuj przez przypadek, pierdoła ze mnie :)

      Usuń
  8. piękne i idealnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, już sobie wyobrażam jakie mozolne było to wypełnianie tych kółeczek, szacun! :D Pięknie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie one są cudowne! :o szacunek, fenomenalna robota ;) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się napracowałaś! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow I fell in love with your nails at the first sight! So beautiful colors!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)