wtorek, 1 września 2015

Hybrydy Semilac - Przegląd 20 kolorów

Lakiery hybrydowe biją obecnie rekordy popularności, co w gruncie rzeczy mnie w ogóle nie dziwi. Sama jestem ich ogromną fanką i od początku roku noszę je praktycznie bez przerwy. Ich niewątpliwą zaletą jest wytrzymałość - spokojnie wytrzymują na moich paznokciach do 4 tygodni. Zmieniam je tylko dlatego, że nudzi mi się noszony kolor, lub odrost wygląda nieestetycznie. Być może część z Was zastanawia się nad zakupem lakierów hybrydowych, stąd też pojawił się mój dzisiejszy post. Chciałabym przedstawić Wam rzeczywiste odcienie 20 lakierów hybrydowych marki Semilac

Moja miłość do paznokci hybrydowych rozpoczęła się pod koniec ubiegłego roku, gdy pod choinkę dostałam pierwsze lakiery pod choinkę i cieszyłam się z nich jak małe dziecko :) Od tamtego czasu przepadłam - co jakiś czas dokupywałam kolejne sztuki, aż nazbierało się ich już 20 buteleczek. Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że mam większość kolorów, na których mi najbardziej zależało. Oczywiście nowości marki Semilac kuszą, ale na chwilę obecną zdrowy rozsądek wygrywa.


W swoich zbiorach posiadam wiele różnych kolorów: od beży, delikatnych róży, przez fiolety, niebieskości, żółcie i złoto. Z pewnością dla każdego coś ciekawego się znajdzie. Gdybym miała wybrać kilka najładniejszych i moich ulubionych kolorów to miałabym nie lada problem. Każdy ma coś w sobie i kusi podczas wyboru. Jednak najciekawszy moim zdaniem jest kolor 034 Mardi Gras, który potrafi się zmieniać w zależności od światła. To kolor z pogranicza fioletu i różu - coś pięknego.

BEŻE I DELIKATNE RÓŻE

001 Strong White - klasyczna, kremowa biel. Bardzo mocno napigmentowana i polecam nakładać ją bardzo cieniutkimi, 3 warstwami. Przy zbyt grubej warstwie może zmarszczyć się w lampie.

002 Delicate French - klasyczny róż do frencha. Delikatny, półtransparentny. Pięknie wygląda solo na paznokciu. Wygląda bardzo elegancko i sprawia, że dłonie wyglądają na zadbane i bardzo kobiece.

032 Biscuit - delikatny, jaśniutki beż z różowymi tonami. Dobrze kryje przy dwóch warstwach. Śliczny neutralny kolor.

135 Frappe - średni beż, dobrze napigmentowany. Ładnie kryje przy dwóch warstwach. Neutralny kolorek, który sprawdzi się u Pań, które nie lubią szaleć z kolorami na pazurkach.

RÓŻE, CZERWIENIE I FIOLETY

046 Intense Pink - śliczny, różowy kolor o bardzo dobrym kryciu - wystarczą 2 cieniutkie warstwy. Niesamowicie wdzięczny kolor, który nie nudzi mi się nawet po 3 tygodniach noszenia :) 

102 Pastel Peach - pastelowa brzoskwinia, która ma w sobie odrobinę różowych tonów. Niestety lubi robić mi mazy i nie nakłada się równomiernie, dlatego nakładam go 3 cieniutkimi warstwami. 

039 Sexy Red - przepiękna, intensywna czerwień. Kryje wyśmienicie - wystarczy 1-2 warstwy. Kolorek, który pasuje do wszystkiego i wygląda nie tylko elegancko, ale i z pazurem.

027 Intense Red - ciemna czerwień, powiedziałabym że wręcz jej klasyczny odcień. Kryje bardzo dobrze przy dwóch warstwach. Elegancka i bardziej stonowana, niż jej seksowna wersja 039.

103 Elegant Raspberry - jak sama nazwa wskazuje jest to elegancka malina. Kolejny mój ulubieniec - świetnie kryje przy 1-2 warstwach. 

034 Mardi Gras - przepiękny fiolet, o którym wspominałam wcześniej. To kolor w pogranicza fioletu i różu, który na każdym zdjęciu wygląda inaczej. Ma bardzo dobre krycie - wystarczą dwie cieniutkie warstwy.

058 Heather Gray - pastelowy fiolet z szarawymi tonami. Dobrze kryje przy dwóch warstwach. 


NIEBIESKIE

019 Blue Lagoon - mocno napigmentowany, niebieski kolor. Do dobrego krycia potrzebuje dwie cieniutkie warstwy.

000 Semilike - przepiękny, pastelowy błękit - tzw. baby blue. Dobrze kryje przy dwóch warstwach. Niestety nie jest on dostępny w regularnej sprzedaży - można go zdobyć na szkoleniach Semilac lub wygrać w konkursach.

073 Caribbean See - jaśniutki błękit o dość dobrym kryciu - potrzebuje on 2-3 cieniutkich warstw do pełnego krycia. 

022 Mint - miętowy kolor, który jest bardzo podobny do 073 Caribbean See, jednak posiada on więcej zielonkawych tonów. Do dobrego krycia potrzebuje 2-3 warstw.

ŻÓŁTE, ZŁOTE I SZARE

143 Fresh Lime - piękna, soczysta limonka, która kryje przy 3 cieniutkich warstwach.

023 Banana - pastelowa żółć, tzw. bananowa. Kryje przy 3 warstwach - czasem lubi mi smużyć.

037 Gold Disco - brokatowe złoto, które świetnie się sprawdza jako dopełnienie innych lakierów. Pełne krycie osiąga przy 2 warstwach.

105 Stylish Gray - kremowa szarość, która kryje przy dwóch cieniutkich warstwach.

031 Black Diamond - kremowa czerń, którą trzeba aplikować bardzo ostrożnie. Polecam nakładać ją cieniutkimi warstwami. Do pełnego krycia potrzebujemy 3 takie warstwy.

EFEKT SYRENKI

Syrenka osiągnęła w tym roku rekordy popularności. I nie ma się czemu dziwić, bo jest to efektowne zdobienie, które nie wymaga zbyt wiele pracy. Mój syrenkowy pyłek kupiłam kilka lat temu tutaj, kiedy jeszcze o efekcie syrenki jeszcze nikt nie słyszał :) 

Na poniższych zdjęciach możecie zobaczyć efekt syrenki na różnych wariantach gradientu - który podoba Wam się najbardziej?


W zakładce "Manicure hybrydowy" znajdziecie większość moich dotychczasowych stylizacji, z wykorzystaniem lakierów hybrydowych Semilac. Jak sami możecie zobaczyć - jest w czym wybierać. Hybrydy nie ograniczają nas również pod względem zdobienia paznokci - możemy zaszaleć nie tylko ze wspomnianą syrenką, ale i stemplami, czy ręcznymi malowankami :)


Który z kolorów spodobał Wam się najbardziej? 
A może same robicie hybrydowe pazurki i możecie mi coś polecić?



Może zainteresować Cię również:
>> Wyszłam za mąż...

28 komentarzy:

  1. Moje pierwsze lakiery hybrydowe są marki Tifton ale niestety trochę odbiegają jakością od Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również jestem wielką fanką Semilaczków. Mam niewiele kolorów póki co, ale z tego co mam mogę Ci polecić kolor Sleeping Beauty (piękny, łososiowy kolorek).
    Co do efektu syrenki to uważam, że tylko oryginalny pyłek Indigo jest w stanie zapewnić ten efekt. Te wszystkie podróbki to tylko zmielony brokat, który nie zagwarantuje takiego efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do syrenki to sie nie zgodze, ale każdy moze miec swoje zdanie :-) w koncu jest jakis producent u ktorego zaopatruje się zarowno Indigo jak i inne firmy :)
      A na sleeping beauty mam wlasnie ochotę :)

      Usuń
  3. Ale pokaźna kolekcja:) 032 jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kolory są przepiękne :) Nie potrafiłambym się zdecydować, który najładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego uzbieralam juz taka kolekcje i mam ochotę na wiecej :-)

      Usuń
  5. Kuszą mnie lakiery hybrydowe :) Na paznokciach wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiej firmy syrenka co jest na zdjęciach? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podlinkowana jest w opisie :-) ze sklepu dobrarada.com.pl

      Usuń
  7. Wow, jaki wybór:) Co do syrenki, środkowa najładniejsza :P
    Zapraszam również do mnie, 200 obs i ruszam z rozdaniem KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny i przede wszystkim bardzo pomocny post, mam kilka semilaków i planuję zakup kolejnych. Takie zdjęcia ułatwiają podjęcie decyzji o wyborze kolorów. Na pewno do mojej kolekcji dołączy Frappe. Mam srebrny syrenkowy pyłek ale jeszcze go nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie po to dodalam te zdjecia - zawsze latwiej jest wybrac jakis kolor jesli mamy porownanie z innymi :) sama przed zamowieniem konkretnego lakieru buszuje w necie w poszukiwaniu zdjec :-)

      Usuń
  9. Też uwielbiam Mardi Gras. Semilac jednak ma wspaniałą jakość , dlatego nie zamieniłabym go na żadne inne lakiery. Chyba też najwięcej blogerek ich używa, a to coś znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z efektem syrenki są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolory masz w kolekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No muszę powiedzieć, że kolekcja bogata :)
    Efekt syrenki jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  13. Do wyboru do koloru... przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ojacie, wszystkie kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie zachwycające, ale te z efektem syrenki, bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna kolekcja ;) ja dopiero zaczynam swoją przygodę z hybrydami i nie mogę się zdecydować jakie kolory kupić, wszystkie mi się podobają ;)
    pozdrawiam! http://aniowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból Aniu, ale powoli, powoli uzbierasz ładną kolekcję :)

      Usuń
  17. Zdecydowanie hybryda to świetna sprawa ;D
    Ja już nazbierałam ponad 60 buteleczek, nawet pisałam o tym post, możesz sobie zobaczyć jak wypadają pozostałe :)
    http://madziulowepaznokcie.blogspot.com/2015/09/moje-hybrydy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba popadnę w semilacowy nałóg :( i Ty też się do tego przyczyniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. trafilas w moj gust z kolorkami, co prawda nie wiem czym sie rozni 102 od 33 ale 33 i 103 to moi ulubiency :) biscut i frappe tez. Teraz bede dopelniala czerwienie zastanawiam sie ktory wybrac, może coś podpowiesz?:) w sumie Tobie to juz lakierow nie brakuje, wszystkie odpowiednie kolorki masz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)