środa, 30 września 2015

Makijaż: Brąz z zielenią

Dawno nie było na blogu makijażowego wpisu, więc najwyższa pora nadrobić zaległości i pokazać Wam na blogu co nieco. Dziś propozycja dziennego makijażu w brązach dopełnionych zielenią. Look idealny na jesień, który z pewnością nie przytłoczy, a podkreśli spojrzenie.


W ostatnim czasie nie mam zbyt wiele czasu na wymyślne makijaże na co dzień. Można powiedzieć, że wpadłam w pewną rutynę i każdego dnia do pracy wykonuję podobny makijaż, tymi samymi kosmetykami. Kiedy więc w weekend nadarzyła się okazja zrobienia czegoś innego od razu postanowiłam zrobić zdjęcia i się nimi z Wami podzielić. Nie jest to może nic odkrywczego, ale w takich zwykłych brązach z odrobiną zieleni czy niebieskiego czuję się świetnie. 



Makijaż wykonałam za pomocą:

TWARZ:
- podkładów Revlon Colorstay i Photoready,
- korektora Kobo Modeling Illuminator,
- kamuflażu Catrice Camouflage Cream 020,
- pudru sypkiego Manhattan Loose Powder,
- bronzera Kobo # 311 Nubian Desert,
- mineralnego różu Mariza #Subtelny róż,
- rozświetlacza Peggy Sage #mirabelle.
BRWI:
- puder Golden Rose #104.
OCZY:
- paleta cieni Sleek "Garden of Eden" (Paradise on Earth, Python, Forbidden, Entwined, Tree of life),
- cieni Hean #811, #853,
- eyeliner Hean Wild Cat Eyes,
- maskara Hean Big Zoom.
USTA:
- błyszczyk Manhattan Tasty Lips #51G.




A czy Wy lubicie makijaże tego typu? Jakim kolorem urozmaicacie brązy na powiece?


17 komentarzy:

  1. Piękny, brązy i zielenie to moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny makijaż i to w moim stylu. Nie za mocny, delikatny i subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie było, ale nic się nie zmieniło- przepiękny jak zawsze <3 Kto jak kto, ale Ty dobrze wiesz, co pasuje do Twojej urody i jak ją podkreślić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealny makijaż- prosty, codzienny, nieprzesadzony. Pięknie jak zawsze. Potrafisz wszystko idealnie dopasować i ta precyzja <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny makijaz, bardzo do Ciebie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo śliczny makijaż -lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny makijaż :) Też mam tą paletkę Sleek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)