środa, 7 października 2015

Manicure: PasteLove


W przyrodzie nastała jesień, która niestety nie jest moją ulubioną porą roku. Jednak chciałabym jeszcze przywołać ciepłe dni i na przekór wszystkiemu postawiłam ostatnio na pastelowy manicure w odcieniach fioletu i beżu, zamiast postawić na ciemniejsze czerwienie, czy brązy. Swoją drogą odcienie fioletu i brązu mogą kojarzyć się z jesiennymi wrzosami, więc równowaga w przyrodzie została zachowana :) 


Manicure wykonałam lakierami hybrydowymi Semilac: 032 Biscuit, 058 Heather Gray oraz 135 Frappe. Białe zdobienie wykonałam przy pomocy płytki Konad Square Image Plate 01 oraz lakieru Essence do stempli. W efekcie otrzymałam subtelny, delikatny manicure, który mimo wszystko przyciąga uwagę.


Ppołączenie kolorystyczne, które pozornie może do siebie nie pasować i z pewnością nie jest oczywiste, ale mi odpowiada i świetnie nosi mi się te pazurki :) Zaczynam żałować, że tak późno zdecydowałam się na nałożenie tego przepięknego fioletu na pazurki - ten lakier ląduje na liście hybrydowych ulubieńców ;)





Może zainteresować Cię również:
>> Hybrydy Semilac - Przegląd 20 kolorów

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładny manicure :) A ten fiolecik ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatnie ale z jakim smaczkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie :) Lubię taki delikatny manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne! <3 bardzo w moim stylu i moich kolorach <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor 058 :) Bardzo elegancki manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie. Delikatnie, kolorowo. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  7. takie delikatne pastelowe paznokcie to coś idealnego dla mnie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie delikatne kolorki na paznokciach ;) urocze ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam te same kolorki z semilaca i już nie mogę się doczekać, by je wykorzystać! Zainspirowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Ci to wszyło. Bardzo lubię SEMILAC. To super, rzetalna fima. Super dobrałaś koloki. Na pewno się zainspiuje :).
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne pazurki, świetnie dobrane kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)