wtorek, 17 listopada 2015

Manicure: Black Triangles


Kilka postów wcześniej pokazywałam Wam moje szare hybrydki. Niestety jak to w przypadku hybryd bywa, po około dwóch tygodniach odrost jest już widoczny i niekoniecznie wygląda to atrakcyjnie. W tym poście chciałabym pokazać Wam mój sposób na odwrócenie od niego uwagi, gdy nie mamy czasu na założenie nowych hybryd. Szybkie i przyjemne zdobienie przy pomocy stempli.


Wzór trójkącików pochodzi z dużej płytki Konad Square Image Plate 01. Natomiast czarny lakier to BLP01 B a Dark Knight z B. Loves Plates, który jest świetnie napigmentowany i stał się moim ulubieńcem. Całości nie pokrywałam topem, gdyż szukam takiego, który nie będzie rozmazywał wzorów - macie jakieś rady?? Co wypróbować??




Może zainteresować Cię również:
>> Hybrydy Semilac - Przegląd 20 kolorów

16 komentarzy:

  1. Jestem zachwycona, świetnie to wygląda :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. pomysłowo :) u mnie pewnie taki odrost byłby po tygodniu, stety i niestety. ale nigdy jeszcze nie miałam hybryd ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło :) Ja nie mam ręki do tych stempelków ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne , super wzór, jeszcze nie mam stempelków

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mnie zainspirowałaś tym wzorkiem! hmmm mi top z semilaca nigdy nie rozmazywał wzorków

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)