czwartek, 26 listopada 2015

Manicure: Letnie wspomnienie


Nie wiem jakim cudem, ale nie pokazałam Wam moich pazurków, które nosiłam pod koniec lata. Delikatny, jasnożółty manicure z dodatkiem maleńkich, dziewczęcych i uroczych białych kropeczek. Motyw groszków możecie wykonać każdym kolorem na dowolnej bazie. Czy to zwykłymi lakierami, czy hybrydą - w tym temacie macie dowolność. Zapraszam po więcej zdjęć, które być może Was zainspirują...


Bazą dla tego zdobienia była żółta hybryda Semilac w odcieniu #023 Banana. Kropeczki zrobiłam białą hybrydą Semilac - 001 Strong White - za pomocą sondy do zdobień zakończonej średniej wielkości kuleczką.


Zestaw sond o różnych średnicach kuleczek pochodzi ze sklepu LadyQueen. Gdybyście chciały skusić się na zakupy w tym sklepie to przypominam, że na hasło "GBLC15" otrzymacie rabat w wysokości 15% oraz darmową dostawę.




Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Nude & Gold

19 komentarzy:

  1. Pieknie wyglądają :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier ale nigdy go nie użyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Zazdroszczę kształtu paznokcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, taki kolor na pewno przywołuje lato <3.
    marysia-k

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne, mam semilac Banana ale na moich paznokciach nawet w połowie tak pięknie nie wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ile tu jest warstw żółtego lakieru?

      Usuń
    2. Żanetko, z tego co pamiętam to najpierw poszła cieniutka warstwa białego i na taką bazę nałożyłam dwie warstwy Banana :)

      Usuń
  6. jakie piekne! uwielbiam ten odcien zoltego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie się prezentuje :) U siebie jednak nie lubię żółtych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jest ta żółć. Jak nigdy do żółtego nie byłam przekonana tak twoje pazurki są po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny , ostatnio bardzo mnie fascynują zdobienia na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy, letni kolorek! :) pozdrawiam i zapraszam www.katsuumi.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! Żółty semilaczek bananowy musi być u mnie na wiosnę :) patrząc na takie mani tęsknię za ciepłymi miesiącami :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)