czwartek, 5 listopada 2015

Manicure: Shade of Grey


Hybrydowe szaleństwo nadal trwa u mnie w najlepsze i ma się bardzo dobrze. Dziś chciałabym pokazać Wam piękną szarość, która zdecydowanie wpisuje się w klimaty jesienno-zimowe i z pewnością znajdzie wiele zwolenniczek. 


Za całe to zamieszanie z szarymi pazurkami odpowiedzialny jest lakier hybrydowy Semilac w odcieniu #105 Stylish Gray. Jest to piękny, szary odcień, który nie jest ani zbyt jasny, ani zbyt ciemny - po prostu idealny. Pięknie komponuje się z pastelową żółcią, błękitem i kilkoma innymi kolorami.


Aktualnie noszę te pazurki już dwa tygodnie i wczoraj ozdobiłam je czarnymi, stempelkowymi wzorkami z płytki Konad, aby zakryć widoczny już odrost. Niebawem pokażę je Wam na blogu (a kto obserwuje mnie na Instagramie, ten już widział) :)



Może zainteresować Cię również:
>> Hybrydy Semilac - Przegląd 20 kolorów

23 komentarze:

  1. piękny jest ten kolor dlatego też już go mam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam szarość na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny kolorek - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny kolor. Uwielbiam takie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio bardzo polubiłam odcienie szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny :) ostatnio nosiłam siwe pazurki :) teraz mam w kolorze bordo :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ mnie kusi ta szarość! Zwykła, bez żadych zdobień wygląda mega elegancko! Chyba semilac odnotuje moje kolejne wejście na isc stronę ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna szarość, podoba mi sie maksymalnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szare lakiery świetnie wyglądają na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mnie też ostatnio naszło na szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też mam ten lakier, uwielbiam go, dziś po raz kolejny zrobiłam sobie hybrydy w szarym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  12. Szary to jak najbardziej mój kolor tej jesieni :D A twój jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładny :) kiedyś często sięgałam po szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten kolor. Idealny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)