czwartek, 12 listopada 2015

Manicure: Szarość z dodatkiem neonów


Na blogu w ostatnim czasie pojawiło się sporo pazurkowych wpisów, ale zauważyłam, że takie posty cieszą się dużą popularnością :) Dlatego też dziś chciałabym podzielić się z Wami jednym z moich sposobów na to, jak urozmaicić pozornie przeciętne paznokcie. Szarość wcale nie musi być nudna - wystarczy połączyć ją z innymi kolorami, aby stworzyć unikatowe, oryginalne połączenie. 


Szare pazurki postanowiłam ozdobić kolorowymi, neonowymi ćwiekami, które z pewnością nudne nie są. Tęczowe kolory ćwieków wprowadziły w tym manicure odrobinę słońca i dobrej zabawy. Czasem fajnie jest tak zaszaleć i ponosić kolorowe, neonowe dodatki. Tak na przekór pogodzie i wszystkim wokół ;)


Bazą dla tych paznokci stał się lakier hybrydowy Semilac w odcieniu #105 Stylish Gray. Na hybrydowy top nałożyłam kolorowe, neonowe ćwieki za pomocą kredki do ozdób, która ułatwiła mi dokładną aplikację ozdób. Całości nie zalewałam ponownie hybrydą, ani lakierem, aby nie stracić kształtu ćwieków. 


Neonowe ćwieki pochodzą ze sklepu LadyQueen, gdzie na hasło "GBLC15" otrzymacie 15% zniżki na całe zakupy. A wysyłka z tego sklepu jest zawsze darmowa ;)

A Wy jak ozdabiacie swoje pazurki? 
A może stawiacie na klasykę, czyli paznokcie w jednolitym kolorze?

14 komentarzy:

  1. Extra to wygląda :) Jak podkład w sensie lakier, widziałabym też biały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona, swietny efekt!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie sobie dopasowałaś te neonowe wstawki :* pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Neony w połączeniu ze stonowanymi kolorami podobają mi się od kiedy pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra wygląda! :) Stylish grey jest świetną bazą :) ja lubię go łączyć klasycznym nudziakiem semilaca i urozmaicać złotem :) ale Twoja wersja też mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne zdobienie, też mam ten cudowny szary lakier

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe połączenie, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo w moim stylu :D Może się skuszę na takie zdobienie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. tak, tak, tak. super zdobienie ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)