wtorek, 10 listopada 2015

Recenzja: Sylveco - Rumiankowy żel do twarzy


Odpowiednia pielęgnacja skóry jest kluczem do pięknej i zdrowej cery. Jestem posiadaczką cery mieszanej, z rozszerzonymi porami, którą łatwo zapchać, a co dzieje się później - wiadomo. Niemiłe niespodzianki pod postacią wyprysków potrafią zepsuć humor na kilka dni i cały czas staram się dobrać kosmetyki idealne dla swojej cery. Dziś chciałabym opisać Wam rumiankowy żel do twarzy marki Sylveco, który dedykowany jest cerze zanieczyszczonej, z rozszerzonymi porami, trądzikowej.

INFORMACJE PRODUCENTA

"Hypoalergiczny, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy z kwasem salicylowym (2%) o aktywnym działaniu antybakteryjnym. Zawiera bardzo łagodny, ale jednocześnie skuteczny środek myjący, który nie podrażnia nawet najbardziej wrażliwej skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nadmiar sebum, odblokowuje pory i reguluje procesy odnowy komórek naskórka. Żel został wzbogacony olejkiem z rumianku lekarskiego, który posiada właściwości przeciwzapalne, gojące i łagodzące. Systematyczne stosowanie pozwala zachować gładką, miękką, zdrową skórę".


MOJA OPINIA:

Już od jakiegoś czasu staram się kupować kosmetyki do pielęgnacji skóry twarzy świadomie, nie pod wpływem chwili, promocji, czy ładnego opakowania, a przede wszystkim za przyzwoite składy. Już nie raz promocyjne produkty wybrane na chybił-trafił zrobiły mi więcej szkody niż pożytku. Pod wpływem pozytywnych recenzji i naturalnego składu postanowiłam tym razem sięgnąć po rumiankowy żel do twarzy Sylveco, którego zadaniem jest skuteczne oczyszczenie, odblokowanie porów oraz regulacja wydzielania sebum.

Żel znajduje się w 150 ml buteleczce z pompką, która ułatwia dozowanie i pozwala zachować kosmetyk z dala od bakterii. Żel posiada półprzezroczystą, żółtawą barwę i jest dość gęsty, dzięki czemu niewielka jego ilość wystarczy do zmycia całej twarzy. Dodatkowo żel nie przecieka przez palce, co również bardzo mi odpowiada.

Po nałożeniu go na zwilżoną skórę twarzy i delikatnym wmasowaniu pozbywam się praktycznie całego makijażu twarzy - podkładu, pudru, różu oraz cieni. Również tusz do rzęs ładnie rozpuszcza, choć powiem szczerze, że zazwyczaj zaczynam demakijaż twarzy od zmycia oczu płynem dwufazowym, aby nie pozostawiać na ręczniku czarnych plam po maskarze ;) Kosmetyk nie szczypie, nie podrażnił mi skóry oraz nie uczulił. Przy regularnym stosowaniu zauważyłam, że odblokowuje pory i pozwala na głębsze oczyszczenie. 

Już dawno zaliczyłam rumiankowy żel Sylveco do moich ulubieńców i kilka dni temu kupiłam jego drugie opakowanie. Zdecydowanie służy mojej skórze i póki tak będzie, będę po niego sięgać. Żel kosztuje w granicach 15-18zł i dostaniecie go w sklepach zielarskich, drogeriach Natura oraz w sklepach internetowych. Dobry, polski produkt, który wart jest uwagi :)



Może zainteresować Cię również:

10 komentarzy:

  1. Ja lubię pomadki Sylveco i chyba skuszę się kiedyś na ten żel (jak zużyję któryś z zapasów )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie szykuję recenzję tego żelu ;). Też go lubię i dobrze się sprawdza :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam suchą cerę, wiec ten chyba nie dla mnie, ale skusiłabym się na tymiankowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie bym się skusiła, jeszcze nigdy nic nie miałam tej marki, bo w Uk ciężko je dostać. Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sylveco robi ostatnio furorę w mojej łazience :) Dawno nie było takich fajnych kosmetyków na polskim rynku

    OdpowiedzUsuń
  6. Sylveco mnie tak kusi :) żele do twarzy, szampony, kremy, wszystko mam ochotę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że i konsystencję ma dobrą i ogólnie Ci się podoba ;) masz ulubieńca ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie uzywalam,ale moze sprobuje?

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie warto się skusić :) Sylveco to dobra marka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)