sobota, 19 grudnia 2015

Manicure: Czerwony, świąteczny sweterek


Okres przedświątecznych przygotowań uważam za otwarty: pierniczki upieczone, okna umyte, nawet choinka dumnie stoi ubrana w kolorowe bombki i złote łańcuchy. Aby dopełnić ten ukochany przeze mnie przedświąteczny okres zmalowałam sobie istnie zimowo-świąteczne pazurki w odcieniach czerwieni i bieli. Czerwono-biały sweterek z reniferami i choinkami - chętnie ponosiłabym taki nie tylko na pazurkach ;)


Bazą dla tego manicure stała się piękna, intensywna czerwień 027 z Semilaca. Słodki, sweterkowy wzór pochodzi z płytki BP-L018, który odbiłam za pomocą lakieru do stempli z Essence. Poniższa płytka świetnie sprawdza się do zimowo-świątecznych wzorów i w ostatnim czasie mocno się zaprzyjaźniłyśmy.


Jak nie trudno zauważyć, sweterkowe wzory mocno mnie pochłonęły w ostatnim czasie. Kilka dni temu pokazywałam Wam szare pazurki z białym wzorem, a dziś wersja czerwona. Stemplowanie sprawia mi niezłą frajdę i cieszę się, że odkurzyłam moje płytki. Połączenie hybryd i stempli to gwarancja długotrwałego, ale i niebanalnego manicure. Już wiele osób pytało mnie o wzory na moich paznokciach i chwaliło taki sposób ozdabiania paznokci.


Macie już jakiś plan na świąteczne pazurki? A może już je zrobiłyście?



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Szary sweterek

20 komentarzy:

  1. piękny wzorek, prześliczne paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają cudnie, ja pewnie zrobię sobie dopiero pazurki świąteczne jednak wykorzystam do tego naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie wygląda świąteczny sweterek, na czerwonych pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne i takie urocze!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję się zainspirowana ❤️ pięknie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladny i idealny na Boze Narodzenia ;) wesolych ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne paznokcie i bardzo świąteczne;) również mam na pazurkach ostemplowaną czerwień;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wzorek! ostemplowana w taki sweterek czerwień wygląda rewelacyjnie!:) ja mam teraz deep red semilac, ale klasycznie, nie było czasu poszaleć :)w nowym zamówieniu dostanę intense red i jeszcze mam nadzieję załapię się na magazyn semilaca i zwykły lakier do wypróbowania. Chociaż po hybrydach ciężko będzie próbować normalnych lakierów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie na paznokciach czerwień ze złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne choc ja jednak wole klasyke ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się motyw sweterka :) Świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love this collection .where can i get this ? it is very good

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)