środa, 2 grudnia 2015

Manicure: Kolorowanka na paznokciach


Stempelkowe szaleństwo w pełni - niedawno pokazywałam Wam szare pazurki ozdobione czarnymi trójkącikami, a dziś czas na coś kolorowego i bardziej skomplikowanego :) W końcu postanowiłam się zmierzyć ze zrobieniem własnych naklejek przy pomocy stempli i tak oto wygląda efekt końcowy mojej zabawy.



Stemplowe naklejki kusiły mnie już od dłuższego czasu, jednak zawsze brakowało mi czasu do ich przygotowania. Jednak ponowne odkrycie płytek na dnie pudełeczka wywołało myśl w mojej głowie, że może czas spróbować zrobić własne naklejki? Nie czekałam zbyt wiele i poszłam za ciosem, bo wiem, że gdybym nie zabrała się za to od razu, to zapewne znów bym nie spróbowała i nie podjęła wyzwania.



Po kilku sekundach cały sprzęt wyjęłam na blat i wzięłam się za kolorowanie. Tym razem bazą moich paznokci stanowił Semilac w kolorze 135 Frappe, a sam wzór odbiłam czarnym lakierem B. Loves Plates BLP01 B a Dark Knight. Wzór pochodzi z płytki D14 z Born Pretty Store

Do wypełnienia mojej kolorowanki użyłam:
- lakierów I ♥ Hean #831 i #835, 
- lakieru Hean Top Music #656 Reggae, 
- żółtego lakieru Miss Sporty #301, 
- niebieskiego lakieru Golden Rose Rich Color #49, 
- żelowego Top Coat'u z Golden Rose (ale nie polecam go, bo delikatnie rozmazał mi wzór) :(


Przypominam Wam również o zniżce na zakupy w sklepie Born Pretty Store. Wystarczy wpisać kod "IWH10", a otrzymacie 10% zniżki. I dostawa w BPS zawsze jest darmowa ;)



Jak oceniacie efekt końcowy? Mi osobiście pazurki bardzo się podobały i świetnie się je nosiło. Z pewnością nie będzie to moje ostatnie podejście do własnych naklejek. Jedyny problem mam z topem - polećcie mi proszę taki, który nie będzie rozmazywał wzorów ;)



Może zainteresować Cię również:
>> Hybrydy Semilac - Przegląd 20 kolorów

12 komentarzy:

  1. Bardzo fajne te wzorki i fajnie wyglądają z tym kolorem na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyszło :) Seche Vite i Poshe nie rozmazują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem oczarowana tymi paznokciami :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne. Ja bym nie potrafila tak pieknie kolorowac na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Ja bym nie potrafila tak pieknie kolorowac na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się efekt końcowy i kolor semilacowej hybrydki :) a jak to robisz? Na utwardzoną hybrydę malujesz wzorki i potem zwykły top? Lepiej chyba użyć topu też semilaca, żeby utwardził się w lampie? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)