czwartek, 10 grudnia 2015

Manicure: Śliwka muśnięta złotem


Ciemne lakiery do paznokci od zawsze kojarzyły i się z chłodniejszymi miesiącami. Gdy na zewnątrz jest smutno, szaro i deszczowo odruchowo sięgamy po ciemniejsze lakiery, jak również ubrania. Jednak takie jesienno-zimowe pazurki nie muszą być wcale nudne i smutne, jak pogoda za oknem. W tym wpisie chciałabym pokazać Wam moją kolejną zimowo-świąteczną propozycję na niebanalny manicure. Tym razem postawiłam na piękną, głęboką śliwkę, którą połączyłam z błyszczącym złotem. 


Być może będziecie się śmiać, ale nie mogę oderwać wzroku od tych pazurków. Bazowy, śliwkowy lakier jest piękny i głęboki, bardzo elegancki i niesamowicie kobiecy. Niestety jest on trudny do uchwycenia przez aparat, ale coś za coś. Złote zdobienie dodało tym pazurkom tego "czegoś", są dopieszczone i niesamowicie mnie cieszą. Przygotujcie się na dużą dawkę zdjęć :)


Do stworzenia dzisiejszego manicure wykorzystałam przepiękną, śliwkową hybrydę Konad w odcieniu Deep Marsala. Aby jednak coś zadziało się pazurkach postanowiłam zrobić złote, stemplowe kółeczka. Do ich wykonania posłużył mi złoty lakier Golden Rose w odcieniu 77 oraz płytka Konad Square01.


Co sądzicie o takim mani? Nosiłybyście takie pazurki, czy nie są w Waszym stylu?



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Kolorowanka na paznokciach

16 komentarzy:

  1. Cudny kolor, bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  2. wygladaja super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne paznokcie - idealne na Święta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor. Zdobienie również bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nosiłabym, jak najbardziej ;D piękny

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne paznokcie, piękne zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordo i złoty to idealne połączenie :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię ciemne kolory przez okrągły rok. Ładne połączenie kolorów, do ich opisania nasuwa mi się słowo "bogate".

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj sama bym sobie takie zrobila ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)