poniedziałek, 14 grudnia 2015

Manicure: Szary sweterek


Czas na kolejną odsłonę zimowo-świątecznych stylizacji na paznurki. Grudzień to nie tylko świąteczne złoto, czerwień i zieleń, ale i szarości oraz brązy. Dziś chciałabym pokazać Wam piękny a'la sweterkowy, biały wzór na szarej bazie. Lubicie takie klimaty?



Bazą dla prezentowanego manicure Kingi była hybryda Semilac w odcieniu #105 Stylish Gray. Dla urozmaicenia całości postanowiłyśmy dodać stempelkowy wzór z płytki hehe019 ze sklepu LadyQueen.com, który wykonałam lakierem Essence do stempli. Całość wygląda ciekawie i wzory z pewnością przyciągają uwagę. Mimo krótkich pazurków zawsze można stworzyć coś ciekawego, wystarczy chcieć i próbować - pamiętajcie o tym ;)


Lubicie stempelkowe wzory? Mam nadzieję, że tak, 
bo planuję jeszcze kilka wpisów z zimowo-świątecznymi stylizacjami ;)



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Kolorowanka na paznokciach

13 komentarzy:

  1. Króciutkie, ale urocze :) bardzo mi się podobają, a szarość na paznokciach lubię.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam stylich gray semilac, ale lakier klasyczny :) chyba wyprobuję na nim Twój wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. urocze, mój świąteczny manicure to czerwień i złoto oczywiście z semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny, idealny na zimę i bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny wzór i piękny kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne połączenie szarego z tym bialym wzorkiem :) ja z niecierpliwością czekam na moje płytki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wygląda ! :)
    Muszę koniecznie sprawić sobie taki zestaw stempelków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są ŚLICZNE - dodatkowo w mojej ulubionej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)