niedziela, 6 grudnia 2015

Recenzja: Hean - I Love Hean Sugar Crystals - Sugar Red #858


Pierwszy tydzień grudnia już praktycznie za nami, święta tuż tuż, więc w aktualną atmosferę idealnie wpasowują się czerwone pazurki z delikatnymi błyskotkami. Taka wersja pazurków bling bling to moja pierwsza propozycja zimowo-świątecznych pazurków, idealnie wpasowująca się w dzisiejsze Mikołajki. Klikajcie po więcej zdjęć i recenzję tego cukiereczka :)


Lakiery Hean z serii Sugar Crystals to słodkie malutkie buteleczki o pojemności 6ml. Cała seria cechuje się piaskowym wykończeniem, a dodatkowo mój egzemplarz - Sugar Red 858 - posiada maleńkie, iskrzące drobinki brokatu. Połączenie piaskowego, lekko matowego wykończenia z migającymi złoto-różowymi drobinami sprawia, że co chwilę zerkam na pazurki. Myślę, że ten kolor świetnie sprawdziłby się na sylwestrową imprezę - z pewnością rozważę tę opcję. 

Dla osiągnięcia pełnego krycia polecam nałożyć dwie cienkie warstwy. Nie powinno być z tym problemu, gdyż lakier szybko wysycha. Cena, jaką musicie zapłacić za lakier z serii Sugar Crystals to 4,99zł i możecie go kupić na stronie producenta lub w niewielkich drogeriach osiedlowych - tutaj musicie dobrze poszukać :)


Jak oceniacie efekt, jaki lakier daje na pazurkach? 
Lubicie takie piaskowe, chropowate wykończenie na pazurkach?



Może zainteresować Cię również:
>> Hybrydy Semilac - Przegląd 20 kolorów

14 komentarzy:

  1. Śliczny kolor. Podoba mi się wykończenie, planuje taki kolor na święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie chropowate połączenie, a Twoj wyglada rewelacyjnie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię tę serię heana, ale nie wiem jak u Ciebie, bo u mnie kiepsko z trwałością. Półtora dnia z topem czy bez. Lubię efekt bez top bo jest fajnie matowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny kolor :) nie miałam jeszcze lakierów Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt :) Zastanawiam, się czy ta chropowata powierzchnia by mnie nie denerwowała :) Muszę kiedyś wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolorek :) Taki świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwy z niego cukiereczek! ;) Piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękny efekt, miałam kiedyś podobny lakier ale z wibo albo lovely

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię piaskowe, lubię ich efekt, ale nie lubię zmywać ;dd

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię lakiery Hean ;) Ten strasznie mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)