poniedziałek, 18 stycznia 2016

Makijaż: Khaki z pomarańczem


Makijażowych wpisów ostatnio na blogu jak na lekarstwo, jednak w końcu udało mi się zrobić w miarę ładne zdjęcia i jest - makijaż z mocniej podkreślonym okiem, w neutralnych odcieniach. Bardzo lubię tego typu makijaże do pracy - jednak na co dzień daruję sobie sztuczne rzęski ;) Mocniejsza wersja świetnie sprawdzi się na różne okazje typu studniówki, randki, czy wesela. Ciekawi jesteście jakimi kosmetykami wykonałam ten makijaż?


Do wykonania makijażu oka użyłam tylko jednej paletki - Hean HD w odcieniu 414 Colour of Fall, która zawiera cztery cienie [recenzja palety]. Do zaznaczenia załamania powieki użyłam dwóch matowych cieni z wspomnianej paletki: beżu oraz odcienia khaki, a ruchomą powiekę pokryłam połyskującym złoto-pomarańczowym cieniem. Do wykonania kreski użyłam matowego cienia khaki, który wymieszałam z fixerem, aby stworzyć własny eyeliner. Dzięki temu kreska jest trwalsza i bardziej wyrazista, niż gdybym nałożyła sam cień. Natomiast dolną powiekę podkreśliłam szarym odcieniem z drobinami, a wewnętrzny kącik rozjaśniłam beżowym, matowym cieniem. Na linię wodną powędrowała trwała, żelowa czarna kredka. Na koniec przykleiłam sztuczne rzęsy, które same w sobie mocno podkreślają oko.

Jeżeli chodzi o usta, to nałożyłam na nie matową konturówkę w odcieniu nude, po czym nałożyłam kroplę błyszczyku i delikatnie rozsmarowałam go na ustach.


Do wykonania makijażu użyłam:
Twarz:
*podkład Rimmel Lasting Finish 25hr Nude #100,
*kamuflaż Catrice #010,
*korektor Maybelline Affinitone #01,
*matujący puder mineralny z jedwabiem Eveline #31 Transparent,
*puder brązujący Kobo #311 Nubian Desert,
*róż na policzki Cheek Rouge HD Hean #102 Magic Rose,
*rozświetlacz Hean #204 Honey.
Brwi:
*cień do brwi i oczu 2w1 Hean #404 Brunette.
Oczy:
*multi-colour Fixer Hean,
*czarna kredka Maybelline MasterDrama,
Usta:
*konturówka do ust Hypoallergenic Hean #508 nude,

12 komentarzy:

  1. Pięknie ;) Bardzo podobają mi się odcienie na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż, podoba mi się bardzo bardzo taki delikatny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taką kolorystykę makijażu u siebie :) Świetnie wydobyłaś kolor swojej tęczówki. Pozdrawiam Cię serdecznie, miłego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny makijaż, podkreśla bardzo twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasuje ci taki makijaż, bardzo twarzowy :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny naturalny makijaż, brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)