wtorek, 12 stycznia 2016

Manicure: Brudny róż z domieszką brązu


W kolekcji lakierów hybrydowych marki Konad znajdziemy nie tylko ciemne, wyraziste barwy, które mogliście oglądać w tym poście, ale również eleganckie i dziewczęce, jasne kolory. Kolorem idealnym na każdą porę roku, niezależnie czy mamy zimę, wiosnę lub lato, jest z pewnością prezentowany dziś przeze mnie odcień Rose Brown. To przepiękny, ciemniejszy kolor typu nude. Nie jest on jednak oczywisty - to połączenie brudnego różu z odrobiną beżu i brązu. Niesamowicie elegancki, spokojny i myślę, że przypadłby do gustu większości kobiet.


Pazurki wykonałam za pomocą zestawu hybryd Konad: bazy, topu oraz wspomnianego już koloru, Rose Brown. Myślałam o ozdobieniu ich stemplami, które ostatnio królują na moich paznokciach, jednak ostatecznie pozostawiłam je w wersji eleganckiej, bez dodatków. Następnym razem pokuszę się o jakieś wariacje - tym razem chcę mieć spokojny, delikatny manicure:)


Ten kolor ma coś w sobie, jest prześliczny! Pasuje zarówno do eleganckich i biurowych stylizacji, jak również do sportowego look'u. Coś pięknego ;) Poniżej znajdziecie sporo zdjęć - nie potrafiłam się ograniczyć i wybrać tylko kilku.




Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Kolorowanka na paznokciach

20 komentarzy:

  1. ten kolor jest po prostu nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek :) Mam podobny z NailTek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, uwielbiam takie "brudne" odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny kolor :) Miałam też kiedyś taką szminkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor piękny :) i jakie cudne paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  6. ale przepiękny odcień! bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, kolor wydaje się być stworzony dla mnie. Uwielbiam takie tonacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zobaczyłam ten kolorek na twoim instagramie i od razu się zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor kolorem (przyznaję też jestem zachwycona :D ), ale jaki Ty masz piękny kształt paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny kolor, na zdjęciach wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne, chyba mam obecnie 'na sobie' takie same kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor jest cudny, uwielbiam takie brudne róże.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękny kolor, kształtu paznokci bardzo zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)