środa, 27 stycznia 2016

Manicure: Black, nude and gold holo


W ostatnim czasie na blogu pojawiło się sporo postów paznokciowych, jednak moje ostatnie stylizacje były spokojne i delikatne. Tym razem postanowiłam jednak zaszaleć i stworzyłam mani w odcieniach czerni, beżu i złota, które idealnie wpasowuje się w obowiązujący karnawał. Paznokcie z odrobiną błysku, choć może nie taką odrobinę... Błyszczącym pyłkiem pokryłam jedynie jeden paznokieć, ale migotanie na nim jest tak intensywne, że od razu przykuwa uwagę.


Dzisiejsze pazurki wykonałam przy pomocy hybryd Semilac: 031 Black Diamond oraz 135 Frappe. Natomiast jeśli chodzi o brokatowy, złoty akcent na serdecznym paznokciu to jest on zasługą złotego pyłku holo, który wcierałam w warstwę dyspresyjną hybrydy. Pyłek opalizuje na wszystkie kolory tęczy - można powiedzieć, że "robi robotę". Efekt końcowy przerósł moje oczekiwania i jestem zachwycona - z pewnością w moje łapki wpadnie więcej tego typu pyłków ;)


Co myślicie o takim połączeniu kolorów w manicure? 
Lubicie lakiery/pyłki o takim połyskliwym wykończeniu?



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Brudny róż z domieszką brązu

27 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie połączenia :) jak dla mnie bardzo fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny, lubię takie połączenie kolorystyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Świetnie wygląda ten pyłek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie na tak! ciekawe polaczenie choc niby tak czesto uzywane kolory! super!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. Black Diamond Semilaca! <3 idealna, głęboka czerń, uwielbiam ją! Ostatnio zamawiałam już moją drugą butelkę, bo prawie w każdym mani używam czarnego, chociaż to nie jest zamierzone :D wzięłam do wypróbowania też bazę witaminową - testowałaś ją?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne połączenie, to złoto mnie zachwyca i natychmiast chcę je mieć na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrzę patrzeę i nie mogę wzroku oderwać! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie jestem na tak ! ♥ Cudowne połączenie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się podoba! Super wygląda takie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Efekt taki trochę glamour look:) Elegancko, klasycznie, niebanalnie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najpiękniejsze!

    ♥ http://aureolia.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne paznokcie, a złoto oraz czerń dodały charakteru. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Złoty akcent pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne połączenie. Pyłek robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie połączenia kolorystyczne! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne połączenie, jeśli chodzi o kolorystykę :)
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  17. Paznokcie wyszły przepięknie! Złoty w tym połączeniu wygląda świetnie. Zainspiruję się Twoim wpisem przy kolejnym malowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne! Też takie chcę :) Gdzie mogę kupić taki pyłek i jak go nakładać? Bezpośrednio na bazę czy na jakiś kolor?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pyłek kupiłam w sklepie Dobrarada, cena około 3zł za słoiczek. Aby uzyskać efekt jak na powyższych zdjęciach, należy wcierać pyłek jak popularną syrenkę - w warstwę dyspresyjną hybrydy. Jeżeli chodzi o podkład pod pyłki, to ja zawsze nakładam na kolor, aby prześwity zbyt mocno nie rzucały się w oczy (tutaj złoto nałożyłam na beż).

      Usuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)