czwartek, 14 stycznia 2016

Recenzja: Hean - Cienie do powiek High Definition #414 Colours of Fall


W ostatnim czasie na rynku pojawiły się trzy nowe wersje kolorystyczne paletek cieni Hean z serii High Definition. Cienie marki Hean nie są mi obce, choć szczerze mówiąc zazwyczaj sięgam po pojedyncze wkłady, a mam ich naprawdę sporo. Było mi niezmiernie miło, gdy w sylwestra otrzymałam paczuszkę-niespodziankę, w której znalazła się paletka cieni ze zdjęcia. Dziś chciałabym pokazać Wam ją z bliska, opisać i zaprezentować makijaż wykonany za jej pomocą. Jesteście ciekawi jak się spisała? To zajrzyjcie do dalszej części wpisu...


OD PRODUCENTA:

"Intensywnie napigmentowane trwałe cienie do powiek. Wysokie nasycenie cieni pigmentem gwarantuje optymalne odwzorowanie koloru na powiece. Aksamitnie miękkie i trwałe, dobrze przylegają do powieki. 
Zestaw cieni do aplikacji pacynką lub pędzlem".


MOJA OPINIA:

Tym razem w moje ręce wpadła poczwórna paletka High Definition w odcieniu 414 "Colours of Fall". Jest to zestawienie cieni w odcieniach natury - beże, pomarańcze i szaro-zielone kolory. Cienie otrzymujemy czarnej kasetce z przezroczystym wieczkiem, wykonanej z grubego, porządnego plastiku. W zestawie dołączona została mała pacynka do nakładania cieni. Paletka zawiera 6g produktu, co daje średnio 1,5g na jeden cień. Koszt zakupu takiej palety to 14.99zł i występują one w 8 wersjach kolorystycznych.



Pierwszą rzeczą, jaką pomyślałam po zobaczeniu tej paletki brzmiało mniej więcej w ten sposób "O matko, jakie piękne cienie! Tylko czy będą mi pasować?". Obawiałam się, że te szaro-zielone kolory zupełnie nie zgrają się z moją niebieską tęczówką i będę czuła się z takim makijażem wymalowana, a nie umalowana. Jednak jakie było moje zdziwienie już w trakcie wykonywania pierwszego makijażu - właśnie te zielono-szare odcienie przepięknie podbijają niebieską tęczówkę oka! Wydobywają jej kolor i pięknie podkreślają spojrzenie.

Poniżej możecie obejrzeć cienie z bliska, a także ocenić ich pigmentację:


W paletce Colours of Fall znajdziemy dwa odcienie matowe (beż oraz khaki) i dwa satynowe (pomarańczowy i szaro-zielony z drobinami). Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, świetnie się blednują i nie bledną podczas rozcierania. Niestety matowe odcienie mają kredową konsystencję i lubią się osypywać. Jednak jest na to prosty sposób - wystarczy po nabraniu cienia na pędzel delikatnie go otrzepać z nadmiaru produktu i wtedy nanieść na powiekę. Ponadto nie widzę innych wad - cienie są trwałe i trzymają się na powiekach przez wiele godzin bez żadnej bazy. 

A na koniec cienie w akcji - czyli makijaż z udziałem opisywanej paletki. Wykorzystałam tutaj wszystkie kolory z palety: na górną powiekę, w załamanie powędrowały matowy beż i khaki, natomiast na ruchomą powiekę nałożyłam ten przepiękny pomarańczowy, połyskujący cień. Na dolną powiekę powędrowała szarość z drobinkami, a wewnętrzny kącik podkreśliłam matowym beżem. 


Podsumowując, mogę powiedzieć że są to bardzo dobrej jakości cienie w przystępnej cenie.  Dobrze napigmentowane, łatwo się blendują i są przede wszystkim trwałe. Prezentowany przeze mnie zestaw kolorystyczny polecam przede wszystkim dziewczynom o niebieskiej tęczówce - zobaczycie, zakochacie się w nich ;)

Więcej zdjęć makijażu oraz listę wykorzystanych kosmetyków znajdziecie w kolejnym poście :)



Może zainteresować Cię również:
>> Makijaż: Gray glamour with gold accent

16 komentarzy:

  1. bardzo ładne, to moja tonacja. piękny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki, makijaż extra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i delikatny makijaż. Właśnie takie na co dzień lubię - w odcieniach brązu, beżu :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolory :) super makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kolorki, w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam inną wersję kolorystyczną tej paletki i dwa cienie były ok, ale reszta tragedia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, ale pigmentacja! Piękne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne kolory :) jeszcze nie miałam paletki Hean :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne kolory. Wyczarowałaś przepiękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie kolorki :) Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne kolory. Szczególnie ten rudy ładnie się prezentuje. Makijaż z nimi jest idealny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory idealne dla mnie :) Chyba jutro się aż umaluję cieniami - tak mnie zainspirowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)