środa, 17 lutego 2016

Manicure: Klasyczna, elegancka czerwień


Inwazja czerwieni nadeszła na bloga. W ostatnim poście mogliście poczytać o niesamowicie trwałej czerwonej, matowej pomadce, a dziś chciałabym przedstawić Wam przepiękny, czerwony lakier. Klasyczny, elegancki i ponadczasowy kolor, który pasuje każdemu. Idealny na każdą okazję. Czy znalazłyście już swoją idealną czerwień??


Ta piękna czerwień to sprawka Semilaca o numerze 027 Intense Red. Natomiast baza i top pochodzi z NeoNail, które dostałam od Magdy. Chciałam przetesować, jak łączą się ze sobą te dwie firmy i powiem Wam szczerze, że podczas noszenia pazurków nie zauważyłam różnicy. Zarówno top z Semilaca, jak i z NeoNail błyszczą się z podobną intensywnością. Baza sprawdziła się równie dobrze, gdyż pazurki nosiłam bez szwanku przez ponad 3 tygodnie, aż do zmiany hybrydy. Nic się nie rozwarstwiało, nie pękało i nie odchodziło, więc myślę, że śmiało możecie łączyć produkty obu firm :)


A czy Ty znalazłaś już swoją idealną czerwień na pazurki? 
Jeśli tak, to koniecznie podziel się swoim odkryciem :)



Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

21 komentarzy:

  1. Uwielbiam czerwień na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Klasyk:) Zawsze na czasie, zawsze elegancko!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor i ten blask :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki kolor na pazurkach :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię czerwień na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten kolor w swoich zbiorach ale jeszcze nie nosiłam go na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna czerwień! jestem na tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna czerwień semilac ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham czerwień i hybrydy semilac, piękne zdjęcia i paznokcie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)