czwartek, 11 lutego 2016

Manicure: Malina od Konad


Za oknem szaro i brzydko, dlatego postanowiłam przywołać wiosnę ciepłymi, wesołymi barwami. Jakiś czas temu nosiłam na pazurkach piękny, malinowy kolor i najwyższy czas podzielić się nim z Wami. Kolor idealnie wpisuje się w temat nadchodzących walentynek, więc jeśli nie lubisz czerwieni na paznokciach, to tym razem postaw na malinowy kolor!


Mój malinowy manicure to zasługa lakierów hybrydowych Konad. Manicure niby zwykły i bez żadnych udziwnień, ale uwierzcie mi, że czułam się z nim świetnie. Sam kolor zdobi nasze dłonie i przyciąga spojrzenia. Usłyszałam kilka pochwał dla tego lakieru, więc jest dowód na to, że spodobał się nie tylko mi ;) 

Do wykonania prezentowanych dziś paznokci wykorzystałam hybrydową bazę i top Konad oraz lakier hybrydowy w odcieniu Raspberry. Pazurki nosiłam bez szwanku przez 3 tygodnie, aż do zmiany na nowy mani. Ale na temat trwałości i kilku innych aspektów dotyczących hybryd Konad rozpiszę się za jakiś czas, w jednej zbiorczej recenzji :)





Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Brudny róż z domieszką brązu

19 komentarzy:

  1. Pięknie się prezentują! Mam coraz większą ochotę na taki kształ paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor! Nie wiedziałam, że Konad ma hybrydy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne masz te pazukri. Przyjrzę się tej firmie :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyyy nie wiem co napisać, bomba...

    OdpowiedzUsuń
  5. Perfekcyjne mani :)) kolor jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor cudowny ale nie wiem czy potrafiłabym wytrzymać tyle czasu z jednym mani ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne paznokcie, cudowny kolorek <3. WoW 3 tygodnie to super okres, o dziwo przetrwały, lakier musi być naprawdę dobry.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor, aczkolwiek dla mnie zbyt wyrazisty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)