poniedziałek, 8 lutego 2016

Manicure: Odwrócony wzór


Za oknem pogoda w kratkę - jednego dnia jest mroźno i biało, a następnego wychodzi słońce i czuć w powietrzu wiosnę. Podobne nastroje panują obecnie na moich pazurkach - postanowiłam połączyć słodki, delikatny, wiosenny róż z odrobiną mrocznego granatu. Trochę jak wiosna i zima, które przeplatają się wzajemnie od kilku tygodni. 


Dzisiejszy manicure wykonałam lakierami Delia z serii Hybrid Gel, których zadaniem jest stworzenie trwałego i pięknie błyszczącego manicure bez użycia lampy. Jest to alternatywa dla klasycznych lakierów hybrydowych, którą aktualnie testuję. Do stworzenia prezentowanych pazurków skusiłam się na piękny, jasny pudrowy róż o numerze 04 oraz głęboki granat numer 17. Zdobienia zrobiłam za pomocą stempli - wybrałam wzór składający się z kreseczek z płytki hehe019 ze sklepu LadyQueen.com. Całość utrwaliłam Top Coat'em Delia, którego zadaniem jest maksymalne utrwalenie lakieru i nadanie mocnego błysku paznokciom.


Co sądzicie o takim połączeniu kolorystycznym na paznokciach?




Może zainteresować Cię również:
>> Czasoumilacze: Kwiatowa świeżość z Yankee Candle

16 komentarzy:

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)