czwartek, 4 lutego 2016

Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean


Moja miłość do cieni do powiek jest już znana chyba wszystkim. Tak, jestem cienioholiczką... Jak już dobrze wiecie moimi ulubieńcami są cienie marki Hean. Dziś chciałabym zaprezentować Wam kolejnych pięć kolorów, które od jakiegoś czasu znajdują się w mojej kosmetyczce. 


Tym razem postanowiłam uzupełnić swoją kolekcję o odcienie brązów, które nigdy nie wyjdą z mody i pasują każdemu,a także fioletów i szarości, które urozmaicą i dopełnią moje makijaże. 


Cienie jak zwykle zachwycają pigmentacją i trwałością. Nie mam nim nic do zarzucenia, dlatego nie będę się powtarzać i zainteresowanych szerszą recenzją tych cieni odsyłam do tego wpisu. Poniżej możecie zobaczyć jak cienie wyglądają na skórze i postaram się w kilku słowach scharakteryzować każdy z nich.


502 - satynowa szarość ze złotymi drobinami


515 - matowy, ciepły brąz ze srebrnymi, delikatnymi drobinami


820 - perłowy, różowo-beżowy cień połyskujący na fioletowo


839 - ciemny brąz z delikatnymi drobinkami


892 - chłodny ciemny fiolet wpadający w brąz, z drobinami



A czy Wy macie już swoje ulubione cienie Hean?



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Kolorowanka na paznokciach

15 komentarzy:

  1. piękna paletka, zdecydowanie moje kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki i jaka pigmentacja:)! Niestety nie mam jeszcze niczego z Hean:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kolory, szczególnie nr 502 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują, chętnie zobaczę makijaż z ich użyciem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kolory :) Uwielbiam brązy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie piękne! Szczególnie ten ostatni ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kolorki, szczególnie wpadł mi w oko 502 oraz ostatni <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam żadnego produktu tej marki, ale 820 bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taka kolorystykę cieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie kolorki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolorki sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolorki absolutnie w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)