wtorek, 9 lutego 2016

Recenzja: Hean - Cień do stylizacji brwi i cień do powiek 2w1


Brwi potrafią zmienić wyraz całej twarzy, dodać jej charakteru. Umiejętne wyregulowanie i podkreślone sprawią, że twarz będzie wyglądać wyraziście i atrakcyjnie. Dotychczas do podkreślania włosków używałam już kredek oraz cieni kremowych a także tych w kamieniu. Niestety dobór odpowiedniego, chłodnego odcienia, który idealnie zgra się z kolorem włosków nie jest tak łatwy, jak mogłoby się wydawać. Na szczęście w ostatnim czasie wiele firm wypuściło gamy produktów dedykowanych do podkreślania brwi i dziś chciałabym skupić się na cieniu do stylizacji brwi marki Hean, który może posłużyć również do makijażu oka. Jeśli jesteście ciekawi, czy jestem zadowolona z efektu jaki daje to koniecznie zajrzyjcie do dzisiejszej recenzji.


OD PRODUCENTA:

"Zalety:
- innowacyjna wodna formuła – idealne wkomponowanie w łuk brwiowy,
- nylon- czynnik filmotwórczy dający wyjątkowo jedwabistą konsystencję,
- intensywne napigmentowanie – nadanie naturalnego wyglądu i podkreślenie oka,
- wysoka trwałość i wydajność.

Funkcje:
- poprawa kształtu brwi,
- rozjaśnienie lub przyciemnienie naturalnego koloru brwi,
- skorygowanie niedoskonałości poprzez optyczne zagęszczenie brwi (wypełnienie ubytków),
- pokrycie siwych włosków,
- mogą być używane na mokro lub sucho".


MOJA OPINIA:

Cień marki Hean znajduje się w poręcznym, niewielkim plastikowym opakowaniu z zakręcanym wieczkiem. Wydaje mi się, że nie byłoby większych problemów z przetransportowniem cienia do palety magnetycznej, co niesamowicie ułatwiłoby pracę przede wszystkim wizażystkom. Cienie te występują w pięciu wariantach kolorystycznych, a mój egzemplarz to odcień #404 brunette i jest to ciemny odcień chłodnego, matowego brązu. Obecnie jest to kolor idealnie pasujący do odcienia moich brwi i włosów. Cień jest bardzo mocno napigmentowany, dzięki czemu będzie mi służył jeszcze przez wiele miesięcy. Używam go codziennie od około dwóch miesięcy, a zużycie jest minimalne. Cień się nie osypuje i może posłużyć również do makijażu oka. Ponadto produkt ten jest bardzo trwały - utrzymuje się na skórze przez cały dzień bez poprawek, czy dodatkowych żeli utrwalających.


Od momentu, w którym zaczęłam podkreślać swoje brwi cieniem Hean otrzymałam wiele komplementów dotyczących moich brwi. Wiele razy pytano mnie, gdzie robiłam sobie hennę :) Neutralny odcień idealnie podkreśla brwi, co sprawia że wyglądają one naturalnie, ale jednak nadają wyrazu twarzy. Mocna pigmentacja natomiast umożliwia skorygowanie ich kształtu. Poniżej możecie zobaczyć różnicę przed i po nałożeniu produktu na moje brwi:


Cień do stylizacji brwi Hean znajdziecie w sklepie internetowym producenta, a także w drogeriach - zarówno tych małych, osiedlowych jak i internetowych. Koszt zakupu tego produktu to ok 11zł



Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

25 komentarzy:

  1. Nie podkreślam brwi, bardzo ładny masz makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Makijaż można podejrzeć kilka postów niżej - znajdziesz tam kosmetyki których użyłam do jego wykonania :D

      Usuń
  2. Rzeczywiście widać różnicę i naprawdę wyglądają, jakbyś robiła hennę :) osobiście podkreślam brwi kredką i mi to odpowiada ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś uwielbiałam podkreślać brwi kredką z Catrice, ale mam wrażenie, że o wiele dłużej musiałam się nią namachać niż przy używaniu cieni :P

      Usuń
  3. Piękny makijaż :) Ja najbardziej lubię kremowe produkty do brwi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kusiła farbka z NYX, ale dałam sobie spokój, bo mam dobry produkt za małe pieniążki :D

      Usuń
  4. Efekt wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. używam cienia do brwi od avon, niestety jest już na wykończeniu, więc pora zaopatrzyć się w nowy :) ps. masz śliczny kształt brwi! ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Długo walczyłam o taki kształt, choć jeszcze kilka drobiazgów muszę dopracować :D

      Usuń
  6. masz tak piekne brwi z natury ze nie musialabys ich niczym podkreslac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee tam, lepiej się czuję jak delikatnie podkreślę je cieniem :) Wtedy twarz nabiera wyrazu :D

      Usuń
  7. Extra się prezentuje na brwiach, obecnie używam paletki cartice :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda na Twoich brwiach :) Muszę przyjrzeć się bliżej tej marce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, bo warto :) Mają kilka perełek w swojej ofercie :D

      Usuń
  9. Bardzo ładnie podkreślone brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. widać ,że fajny ale mi kolor nie pasuje ehehhe :) ale tobie ładnie w nim Zapraszam na bloga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A który masz kolor? Jest za ciemny/jasny, czy może w nieodpowiedniej tonacji? ;)

      Usuń
  11. Ja używam cieni z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Produkt wydaje się fajny, ale na razie nie dla mnie :) muszę nabrać większej wprawy w tym temacie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Posiadam najciemniejszy odcień COFFE-jest bardzo chłodny, w opakowaniu wręcz szary. Moje brwi są ciemnobrązowe, w chłodnym odcieniu i cień mi pasuje.
    Pigmentacja jest ok. Wytrzymuje cały dzień, ale nie dotykam brwi. Nic nie spływa. Generalnie wszystko jest ok. Jest kilka odcieni do wyboru ale w opakowaniach wyglądają nieciekawie. KOstzuje niecałe 10 zł, a taki cień starczy na dobry rok o ile nie spadnie, więć nie jest drogi. Wydaje mi się, że ten jest też trochę bardziej suchy niż cienie z Catrice moje ulubione, ale u mnie się dobrze sprawuje
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)