piątek, 12 lutego 2016

Recenzja: Płytka do stempli hehe019


W ostatnim czasie na blogu pojawiło się wiele zdobień z wykorzystaniem techniki stemplowania. Dlatego też chciałabym zagłębić się w tym temacie i stworzyć serię wpisów o tej tematyce - i tutaj pojawia się pytanie, czy byłybyście nimi zainteresowane? Dziś przychodzę z recenzją płytki hehe019. Czy takie noname'owe płytki się sprawdzają i dobrze odbijają? Jeśli interesujesz się stemplową tematyką to koniecznie zajrzyj do dalszej części wpisu :)


Płytka pochodzi ze sklepu LadyQueen i przyszła do mnie zabezpieczona niebieską folią, aby uniknąć ewentualnych zarysowań płytki. Oczywiście przed pierwszym użyciem płytki musimy pamiętać, aby wspomnianą folię zdjąć. Płytka posiada cztery całopaznokciowe wzory: kocie łby, maleńkie kreseczki, wzór w kwiaty oraz motyw w zygzaki/szlaczki. Na pierwzy rzut oka płytka prezentuje się świetnie, jednak jeśli przyjrzymy się jej uważniej to widać drobne niedociągnięcia (np. asymetrię we wzorku szlaczkowym, czy miejscami szersze odstępy na "kocich łbach"). Nie są one ogromne i jakoś mocno rzucające się w oczy, jednak ja je zauważyłam :P


Wzory są dość dobrze wyżłobione, choć miejscami jakby nie do końca i mimo wielu prób różnymi lakierami oraz z różną szybkością odbijania wzorów, zawsze pojawiały się niedociągnięcia i nie do końca odbite wzory. Poniżej możecie zobaczyć moją próbę stemplowania na kartce - odbijałam tutaj czarnym lakierem B.LovesPlates.


Poniżej możecie zobaczyć zdjęcia pazurków, które ozdobiłam wzorami z tej płytki:


Tę i inne małe płytki przechowuję w niewielkim, zgrabnym i poręcznym etui, które może pomieścić łącznie 24 płytki. Dzięki takiemu rozwiązaniu płytki nie rysują się wzajemnie podczas przechowywania, dzięki czemu posłużą mi dłużej i grawer wzorów pozostanie w nienaruszonym stanie. 


Jak podsumuję recenzowaną dziś płytkę? Myślę, że jest to dobry produkt. Znajdą się płytki gorsze, ale i lepsze, które bez żadnych problemów idealnie odbijają wzory. W skali ocen szkolnych dałabym tym płytkom mocną czwórkę. 

Jeśli spodobała Ci się opisywana dziś płytka, to znajdziesz ją tutaj. Natomiast pod tym linkiem ukrywa się pokazywane przeze mnie etui na płytki. Obecnie płytka kosztuje $2,99, a etui $5,99, ale często możecie spotkać je w promocji. Pamiętajcie również, że na kod "GBLC15" otrzymacie 15% zniżki na zakupy w sklepie LadyQueen.com :)

A czy Wy miałyście styczność z płytkami hehe? Jak spisały się u Was?



Może zainteresować Cię również:
>> Hean - Cień do stylizacji brwi i cień do powiek 2w1

9 komentarzy:

  1. Wykonujesz bardzo staranny i piękny manicure :) Nie wiedziałam, że można takie cuda wykorzystywać do robienia wzorów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie stosowałam jeszcze nigdy żadnej płytki, ale bardzo podoba mi się efekt po ich zastosowaniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne *.*. Nigdy o czymś takim nie słyszałam, ale kurczę chyba się skuszę. W dodatku zawsze robię manicure sama i to nie jest nie wiadomo co, a to ułatwiłoby mi zrobienie czegoś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiecisty wzorek bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam dopiero dwie płytki i jeszcze ich nie użyłam, ale widzę cudowne etui i płytkę, którą chciałabym mieć :D chyba przestane zagladac na Twojego bloga w trosce o stan mojego portfela! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przegenialne te wzorki! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)