niedziela, 7 lutego 2016

WYNIKI KONKURSU "Stwórz własną paletkę i zgarnij ją dla siebie!"


We wtorek zakończył się blogowy konkurs, gdzie Waszym zadaniem było stworzenie paletki idealnej. Prac wysłałyście bardzo dużo i powiem szczerze, że miałam niemały problem z wyborem tylko dwóch, najlepszych i najciekawszych kompozycji. 

Pierwszą paletkę otrzyma Marta i jej kompozycja "Kropla tęczy!". Bardzo spodobała mi się kompozycja kolorów, które wybrałaś i sama forma odpowiedzi konkursowej. Lubię takie kreatywne rozwiązania, dlatego paletka z pięcioma cieniami Hean powędruje właśnie do Ciebie. Będziesz mogła tworzyć swoje nudziakowe makijaże do pracy, do których może uda Ci się przemycić odrobinę koloru :) Poniżej możecie obejrzeć prezentację Marty:


Wybrane kolory: 501, 806, 552, 561, 562

Natomiast druga paletka poleci do Natalii, pomysłodawczyni paletki "Spices of India", bo właśnie tak nazwana została poniższa kompozycja cieni. Na pierwszy rzut oka cienie tworzą ciekawy i niebanalny zestaw kolorystyczny. Jednak jeśli przyjrzymy się im bliżej, to widać że dobór kolorów został tu bardzo dobrze przemyślany. Patrząc na ten delikatny pomarańcz i fiolet mam ochotę iść do lustra i zmalować makijaż tymi właśnie kolorami. Również ciekawie prezentować się będzie połączenie wspomnianego pomarańczu z różem, czy brązem. Ta paletka z pewnością pozwoli wyczarować Ci piękne makijaże :)
"Jako fanka indyjskiej kuchni postawiłam na kolory przypraw :) Wybrałam cztery kolory, w których czuję się bezpiecznie, a także wyjątkowo kolor 836, z którym chciałabym poeksperymentować :)". 

Kochane, proszę o kontakt i podanie adresów i danych do wysyłki nagrody. Mam nadzieję, że Wasze wymarzone paletki przypadną Wam do gustu i stworzycie wiele, bajecznych makijaży :)



Może zainteresować Cię również:
>> Aktualizacja: Swatche cieni/wkładów Hean - 37 kolorów
>> Recenzja: Catrice - Camouflage Cream (korektor kryjący)

12 komentarzy:

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)