wtorek, 15 marca 2016

Manicure: Błękit i szarość pokryte migoczącym szronem


Manicure hybrydowy nie musi kojarzyć się tylko i wyłącznie z jednolitym kolorem na paznokciach. Paznokcie możemy wykonać łącząc ze sobą kilka kolorów lakierów, lub za ich pomocą ozdobić pazurki tworząc fantazyjne wzory. Ciekawym rozwiązaniem jest również przyklejenie cyrkonii, lub odbicie stempli. W ostatnim czasie popularne stają się opalizujące pyłki, za pomocą których możemy stworzyć piękną, tęczową taflę lub efekt piasku na paznokciach. I właśnie w tym poście chciałabym pokazać Wam tę drugą opcję dzięki której możemy stworzyć efekt oszronionych, chropowatych pazurków.


Do wykonania prezentowanego manicure wykorzystałam lakiery hybrydowe Semilac: bazę witaminową, błękitny 000 Lazure Dream, szary 105 Stylish Gray i top No Wipe oraz pyłek opalizujący na złoto, czyli osławioną syrenkę. Aby stworzyć efekt oszronionych paznokci wystarczy drugą, mokrą warstwę koloru obsypać wspomnianym pyłkiem i utwardzać w lampie dwa razy dłużej niż zwykle. Efekt zmrożonych pazurków gotowy. Tak przygotowanych pazurków nie pokrywamy już topem. W tak wykonanych paznokciach najbardziej podoba mi się efekt migotania, jakby zza matowej powłoczki. Cały czas mam ochotę spoglądać, jak te maleńkie drobinki odbijają światło ;)


Lubicie efekt piaskowych paznokci? Co sądzicie o takim połączeniu kolorystycznym?



Może zainteresować Cię również:
>> Prezentacja: Nowe kolory cieni Hean

20 komentarzy:

  1. ale robisz cuda :) pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow,efekt jest wprost przepiękny!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt szronu bardzo mi się podoba, ale przeszkadza mi w nim to, że się zaczepia np. o swetry ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten szary jest w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny efekt uzyskałaś bez topu, rzeczywiście taki piaskowy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten efekt, muszę go kiedyś wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten szron :) Nigdy się chyba nie spotkałam z takim efektem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Są UROCZE - dodatkowo w kolorach,które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! I mój wymarzony lazure dream semilac... mam nadzieję, że go w końcu zdobędę i że będzie to jak najszybciej :) bo na wiosnę idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)