niedziela, 6 marca 2016

Manicure: Beżowe kwiaty na różowym tle


Mamy już marzec, więc najwyższa pora zacząć myśleć o wiośnie i pogodnych, wesołych kolorach. Już nie mogę się doczekać, aż wyciągnę z szafy pastelowe, kolorowe ubrania, lekkie kurtki i eleganckie czółenka. Niestety z tym muszę jeszcze troszkę poczekać, ale jeśli chodzi o pazurki, to tym razem postawiłam na intensywne i bardzo pozytywne kolory. W ten sposób rekompensuję sobie deszczowe, brzydkie dni - jakoś tę piękną pogodę trzeba do nas przywołać. Ja stawiam na kolorowe paznokcie, a Wy jak przywołujecie do siebie wiosnę?


Paznokcie pomalowałam lakierami Delia z serii Hybrid Gel. Bazę stanowi piękny róż z delikatnym, złotym shimmerem (#16 Ciepły średni róż). Tak pomalowane pazurki ozdobiłam za pomocą stempli - wykorzystałam do tego kwiatowy, graficzny wzór z płytki BP-L010 z Born Pretty Store oraz beżowy lakier z Delii (#20 Ivory). Całość utrwaliłam topem Delia, który dedykowany jest wspomnianym lakierom. 


Lakiery marki Delia z serii Hybrid Gel dostępne są w sklepie internetowym Homedelight.pl. A już niebawem możecie spodziewać się zbiorczej recenzji tych lakierów :)



Może zainteresować Cię również:
>> Manicure: Odwrócony wzór
>> Manicure: Śliwka muśnięta złotem

17 komentarzy:

Dziękuję za wyrażenie swojej opinii :)